Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@15:25:36 GMT

پنج تُن زعفران در تایباد خریداری شد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۴۳۴۸

پنج تُن زعفران در تایباد خریداری شد

رییس اداره تعاون روستایی تایباد روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: در اجرای این طرح هر کیلوگرم زعفران نگین به قیمت ۱۰۵ میلیون ریال، شبه نگین ۹۵ میلیون ریال، پوشال درجه یک ۹۰ میلیون ریال و پوشال معمولی ۸۲ میلیون ریال خریداری می‌شود.

باقر خدادادی افزود: طرح خرید تضمینی زعفران که برای دومین سال در این شهرستان اجرا می‌شود تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روزانه افزون بر ۵۰۰ کیلوگرم زعفران خشک در این شهرستان خریداری می‌شود و ۳۰ درصد مبلغ کارشناسی شده زعفران به کشاورزان بعد از تایید محصول پرداخت شده و ۷۰ درصد دیگر آن طی عقد قرارداد در مدت کوتاهی پرداخت خواهد شد.

رییس اداره تعاون روستایی تایباد گفت: با توجه به قیمت های مصوب شده دولتی در سال جاری استقبال کشاورزان از خرید تضمینی محصول زعفران در این شهرستان ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

خدادادی افزود: پارسال هفت تن زعفران از کشاورزان تایبادی خریداری شد و پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۱۰ تن زعفران خشک از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

تایباد ۶ هزار و ۸۵۰ هکتار سطح زیرکشت زعفران دارد و سالانه بیش از ۲۰ تن زعفران در این شهرستان تولید می‌شود.

تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد وزارت جهاد کشاورزی اشتغال فراگیر خراسان رضوی خرید تضمینی اتحادیه زعفران و خشکبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد وزارت جهاد کشاورزی اشتغال فراگیر خراسان رضوی خرید تضمینی تایباد وزارت جهاد کشاورزی اشتغال فراگیر خراسان رضوی خرید تضمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 

شبنم علوی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت:در راستای خدمت رسانی به شهروندان هندیجانی باحمایت سرمست رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته با هزینه‌ای بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال جهت ارائه خدمات تشخیصی در بیمارستان شهدا هندیجان خریداری و در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ وارد بیمارستان  گردید.

او می‌گوید: این دستگاه یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در سطح کشور است که قابلیت‌های منحصربفردی دارد و تمام سونوگرافی‌ها را پوشش میدهد و در استان خوزستان تنها تعداد محدودی از شهرستان‌ها دارای این دستگاه می‌باشند.

علوی ادامه داد: یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال با هزینه‌ای بالغ بر ۳۱ میلیارد ریال و یک دستگاه سی‌ای اسکن ۱۶ اسلایس با هزینه‌ای بالغ بر ۸۵ میلیارد ریال خریداری و در اسفند ماه ۱۴۰۲ وارد بیمارستان گردید.

مدیرشبکه بهداشت درمان هندیجان گفت: به زودی با افتتاح و بهره‌برداری از این دستگاه ها، دسترسی سریع و به موقع با کیفیتی بالا، جهت بیمارانِ شهرستان هندیجان فراهم‌ می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • تمهیدات لازم برای نگهداری دسترنج کشاورزان خوزستانی درنظر گرفته شد
  • خریداری بیش از ۸۵۲ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • ۱۰۰ هزار تن گندم از کشاورزان ایلامی خریداری شد
  • افزایش ۵۳ درصدی خرید گندم در خوزستان ‌
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید