Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز با برگزاری ۷ دیدار مهم و جذاب پیگیری می‌شود و تیم‌های مدعی به مصاف حریفان می‌روند. پتروشیمی بندر امام صدرنشین، که در هر ۶ بازی گذشته برنده میدان بوده است این هفته در یک بازی نسبتا آسان در قزوین به مصاف تیم شورا و شهرداری این شهر می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان کوهیان البته هنوز جایگاهشان تثبیت نشده و یک اشتباه می‌تواند آن‌ها را از صدر جدول دور کند. البته در طرف مقابل قزوینی ها، جایگاه خوبی ندارند و با یک برد تیم سیزدهم جدول هستند.  

تیم  شهرداری گرگان هم با هدایت مهران شاهین طبع در تهران به مصاف اکسون می‌رود. گرگانی‌ها در ۵ بازی که انجام داده اند برنده بودند و از مدعیان لیگ امسال محسوب می‌شوند. آن‌ها در تهران کار آسانی برابر شاگردان آبکناری که تا به اینجای کار نمایش‌های خوبی داشته اند ندارند. اکسون در نخستین تجربه لیگ برتری خود ۳ برد و ۳ باخت داشته است.  

دیگر بازی مهم امروز مصاف پالایش نفت آبادان و مس کرمان در شهر کرمان است. شاگردان سامری در ۵ بازی گذشته ۵ برد داشته اند و شرایط بسیار خوبی دارند. آن‌ها امروز باید برابر تیم قعرنشین مس بازی کنند و امیدوار هستند به روند خوبشان ادامه دهند. شاگردان کسایی پور هم امیدوار هستند با نمایشی خوب در بازی امروز از قعر جدول فاصله بگیرند.  

دیدار تیم‌های بسکتبال مهرام و توفارقان آذر شهر هم از دیدار‌های زیبا و البته حساس این هفته استد. شاگردان هاشمی تنها یک باخت در لیگ داشته اند و تیم چهارم جدول هستند. آن‌ها از مدعیان لیگ امسال هستند و انتظار می‌رود که در این بازی خانگی برنده باشند. شاگردان ویسی هم که نخستین تجربه لیگ برتری خود را تجربه می‌کنند با ۲ برد در رتبه هشتم جدول رده بندی قرار دارند. توفارقانی‌ها اگر چه ۴ باخت دارند، اما در همین ۴ بازی هم نتیجه را نزدیک واگذار کرده اند و نمایش قابل قبولی داشته اند.

تیم بسکتبال شیمیدر قم هم که در رده پنجم جدول قرار دارد و تا به اینجای کار ۳ برد و ۳ باخت داشته است در این هفته کار نسبتا آسانی خواهد داشت و برابر شهرداری بندرعباسی بازی می‌کند که در ۵ بازی گذشته تنها یک برد داشته است.

تقابل ذوب آهن و نیروی زمینی تهران هم می‌تواند از دیگر دیدار‌های جذاب و البته مهم این هفته باشد. شاگردان ایزدپناه و حاتمی در ۶ و ۵ بازی گذشته خود تنها یک برد داشته اند و نتیجه این بازی برای آن‌ها اهمیت زیادی دارد.  

دیگر دیدار این هفته هم تقابل رعد پدافند هوایی شهرکرد و آویژه صنعت پارسای مشهد است. نماینده مشهد تا به اینجای کار ۳ برد و نماینده شهرکرد هم ۲ پیروزی به دست آورده است و هر ۲ تیم به ترتیب در جایگاه‌های هفتم و نهم قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

پتروشیمی صدرنشین ماند/ برتری شهرداری گرگان برابر شیمیدر

۲ دیدار لیگ برتر بسکتبال لغو شد

مهرام تهران ۵۵ - پالایش نفت آبادان ۵۸ / شکست خانگی شاگردان هاشمی با طعم دوری از صدر جدول

انتهای پیام/ 

پیش بازی رقابت های لیگ برتر بسکتبال 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بسکتبال لیگ برتر بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جواد نکونام با یک امتیاز تبریز را به مقصد تهران ترک کردند تا با توجه به مساوی پرسپولیس و سپاهان، هنچنان صدرنشین جدول رقابت‌ها باقی بمانند و همه چیز برای قهرمانی دست خودشان باشد.

نکته جالب این تساوی، ناکامی استقلال در گلزنی خارج از تهران بود. اتفاقی که بعد از ۱۴۵ روز رخ داد چرا که آبی‌ها در تمام بازی‌های خارج از خانه خود از تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۴۰۲ تا کنون گل زده بودند تا سرانجام حسین پورحمیدی موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود برابر آن‌ها شد.

استقلال آخرین بار در هفته دوازدهم در اهواز مقابل فولاد با تساوی بدون گل متوقف شد. همان دیدار جنجالی که جزو نخستین بازی‌های مربی اسپانیایی روی نیمکت فولادی‌ها بود.

شاگردان نکونام بعد از آن به ترتیب با تیم‌های پرسپولیس، گل‌گهر، ملوان، استقلال خوزستان، هوادار و آلومینیوم اراک به عنوان مهمان به میدان رفته بودند و در همه این دیدار‌ها موفق به گلزنی شده بودند تا اینکه تراکتور ترمز‌ آن‌ها را در تبریز کشید.

دیگر خبرها

  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • غرش شیران‌ گرگانی مدعی قهرمانی آسیا را در تهران به زانو در آورد
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر|توقف شاگردان نکونام در تبریز/ استقلال صدر جدول را به پرسپولیس تعارف زد
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت