Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر هادی رضایی روز دوشنبه با بیان اینکه در نشست های هماهنگی با واحدهای تابعه درخواست‌ها دسته بندی و مکاتبات لازم انجام شد، ابراز امیدواری کرد: پس از تامین اعتبارات، اقدامات لازم برای ساماندهی نامه‌های مردمی انجام می گیرد.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی و دارویی افزود: برنامه رصد کمبود دارو و تجهیزات پزشکی با همکاری معاونت غذا و دارو، درمان و بیمارستان ها در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اطلاعات کمبود دارو و ملزومات در خراسان شمالی تهیه و به‌صورت هفتگی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام می شود.

سرپرست اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی اجرای برنامه بازرسی موردی، ادواری و فوق العاده از عملکرد واحدهای تابعه را از اقدامات این اداره در ۶ ماه نخست امسال عنوان کرد و افزود: این بازدیدها شامل نظارت بر عملکرد با رویکرد اصلاح فرآیند، حسن اجرای امور، قوانین و مقررات، حقوق شهروندی، برنامه‌های بسیج سلامت نوروزی، پدافند غیر عامل، رصد کمبود دارو و ملزومات و غیره با ۵۶ مورد بازدید می شود.

رضایی گفت: در اجرای نظام جامع پاسخگویی به شکایات و انتظارات مراجعین، فرم های ثبت اطلاعات شکایات برای بیمارستان ها و اداره بازرسی با قابلیت ارائه آمارهای متنوع به منظور تهیه گزارش تحلیلی از شکوائیه های واصله و ارائه بازخورد به واحدها طراحی شد.

وی گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری، تعداد ۸۸ شکایت به اداره بازرسی دانشگاه واصل شده است که رسیدگی های لازم در مورد آن ها انجام و یا در دست پیگیری است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی ۱۲ بیمارستان با یکهزار و ۴۵۵ تخت را زیر پوشش دارد.  

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو گفت: بیش از ۲۰ کشور آفریقایی در اجلاس اقتصادی تجاری ایران و آفریقا شرکت کردند که می‌تواند زمینه همکاری بیشتر در حوزه صادرات محصولات سلامت محور به این کشورها باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر حمیدرضا اینانلو عنوان کرد: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت گفت: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است، می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای افریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

به گفته وی، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • داروی ایرانی بیماران SMA وارد بازار می‌شود / برنامه وزارت بهداشت برای پویش ملی سرطان
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی