Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@17:05:17 GMT

ثبت‌نام ۱۹۰۰ مبلغ و مبلغه در سامانه سجام

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۴۵۲۸

ثبت‌نام ۱۹۰۰ مبلغ و مبلغه در سامانه سجام

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به ثبت‌نام ۱۹۰۰ مبلغ و مبلغه در سامانه سجام، گفت: از این تعداد ۱۲۰۰ نفر مبلغ و ۷۰۰ نفر مبلغه هستند.

حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: یکی‌از برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی تهیه بانک اطلاعات در حوزه‌های مختلف به‌ویژه روحانیون تحت‌عنوان سامانه سجام و طوبی‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که سامانه سجام جهت ثبت‌نام آقایان روحانی و مبلغات است، اظهار کرد: آقایان از پایه ششم به بالا و خانم‌ها از سطح ۲ حوزه به بالا در دو گروه سنتی و حوزوی، می‌توانند در سامانه ثبت‌نام کنند.

غلامی ادامه داد: یک کاربرد سامانه سجام در اعزام‌های روحانیون در ماه‌های محرم و رمضان و ایام فاطمیه، صادقیه و دهه ولایت است که کارهای آن از طریق سامانه انجام می‌شود و دیگر نیازی به حضور فیزیکی روحانی در اداره‌کل تبلیغات اسلامی نیست.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، تصریح کرد: تمدید کارت بیمه و تأییدیه ادامه تحصیل برای روحانیون و مبلغات از طریق سامانه سجام انجام می‌شود.

وی ادامه داد: روحانیونی که در قم فعالیت دارند می‌توانند جهت اسکان در شهرک‌های مهدیه و پردیس و شهرک‌های زیرمجموعه آیات عظام، ازطریق سامانه سجام معرفی‌نامه دریافت کنند.

غلامی با اشاره به ثبت‌نام یک هزار و ۲۴۰ نفر از برادران مبلغ در جغرافیای استان در سامانه سجام لرستان، بیان کرد: از این تعداد حدود ۷۰۰ نفر از آن‌ها مؤمم بوده و در ادارات و نهادها به‌عنوان امام جماعت مشغول هستند و ۷۰۰ مبلغه در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

این مسئول با بیان این‌که ۳۳۰ نفر روحانی امام جماعت داریم که در ادارات سطح استان اقامه نماز دارند، تصریح کرد: برخی از این ائمه جماعات روحانی همان اداره بوده و برخی دیگر با نظارت سازمان تبلیغات از ارگان‌های دیگر مانند حوزه‌های علمیه اعزام می‌شوند.

وی افزود: تمام ادارات و نهادها می‌توانند درخواست خود را جهت اعزام امام جماعت از طریق سازمان تبلیغات اسلامی اعلام کنند.

غلامی با اشاره به این‌که روحانیونی که به مدارس می‌روند کمتر از ۵۰ هزار تومان در ماه دریافت می‌کنند، عنوان کرد: در این زمینه آموزش و پرورش در سطح استان هماهنگی خوبی با اداره‌کل تبلیغات داشته و در حوزه‌های مختلف به‌ویژه در گفتمان‌های دینی و حضور روحانیون در مدارس و برنامه‌ها و جشن‌های تکلیف در سطح شهرستان‌ها نیز همکاری خوبی را داریم.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به راه‌اندازی سامانه طوبی برای هیئات مذهبی و کانون مداحان، عنوان کرد: همه رابطین فرهنگی هیئات مذهبی استان در کارگاه‌های آموزشی شرکت کردند.

وی ادامه داد: مداحان براساس آزمونی که گرفته شده‌است و مصاحبه و مجوزی که صادر می‌شوند در سه سطح طبقه‌بندی شده‌اند.

غلامی با اشاره به ثبت‌نام ۵۸۰۰ نفر در سامانه طوبی، تصریح کرد: مداحان می‌توانند در مدیریت برنامه‌های فرهنگی هیئات مذهبی و ارتقاء سطح علمی، مذهبی و دینی و سوق دادن عزادران به برنامه‌های دینی و مذهبی مؤثر باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مبلغ دینی سازمان تبليغات سامانه سجام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۴۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه

به گزارش تابناک، بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • فروش ۲.۹ تن طلا در ۲۱ حراج در ایران
  • مبلغ وام ازدواج براساس سن اعلام شد
  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس
  • شهر را تقدیم تاس‌اندازها نکنیم
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • از سینمای متفکر به فیلم های کمدی رسیدیم
  • سال ۱۹۰۰؛ پرتره‌های صمیمی از بومیان آلاسکا (عکس)