Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یونایتد در شبی که ابتدا با دو گل عقب افتاد، موفق شد در دقایق پایانی سه بار دروازه شفلید را باز کرد و در دقیقه 90، باز هم گل خورد تا در دیداری فوق‌العاده و تماشایی در نهایت مقابل شفلید 3-3 متوقف شود.
به گزارش آریا، مطابق انتظار شفیلد یونایتد در خانه نمایش خیلی خوبی داشت و منچستریونایتد در نیمه اول به ندرت به محوطه جریمه حریف رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم میزبان با اتکا به سرعت بالای خود در جا به جایی‌ها، خیلی زود از فاز حمله بر می‌گشت و آرایش دفاعی به خود می‌گرفت. همین باعث شد تا اشتباه جونز، بیشتر به چشم بیاید. بازی با برتری شفلید آغاز شد و این تیم در دقیقه 11 تا آستانه زدن گل اول پیش رفت؛ اما داوید دخیا با عکس‌العمل‌های فوق‌العاده خود مانع این اتفاق شد.
دروازه‌بان یونایتد ابتدا ضربه سرِ جان لنداستارم را مهار کرد و در ریباند نیز با مهاری فوق‌العاده در مقابل ضربه سرِ مک گولدریک را دفع کرد. اما در دقیقه 19، شفلید به گل رسید. بر اثر اشتباه عجیب فیل جونز، شفلید صاحب موقعیت شد و ابتدا داوید دخیا ضربه جان لنداستارم از درون محوطه جریمه را دفع کرد؛ اما در ریباند، فلیک موفق شد دروازه یونایتد را باز کند و بالاخره سنگربان شیاطین سرخ تسلیم شد. دقایقی بعد شفلید می‌توانست به گل دوم دست یابد اما این بار ضربه مک گولدریک در اختیار داوید دخیا قرار گرفت. در ادامه نیمه اول یونایتد نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه شفلید ایجاد کند و نیمه نخست با برتری 0-1 تیم میزبان به پایان رسید.
اما شفلید نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرد و موفق شد در دقیقه 51 به گل دوم هم دست یابد. لی موست در پشت محوطه یونایتد صاحب موقعیت شده و موفق شد با یک ضربه زمینی و دقیق دروازه حریف را باز کند. در دقیقه 60 با نفوذ دنیل جیمز، یونایتد می‌توانست صاحب موقعیت خوبی شود؛ اما ارسال او از سمت چپ در اختیار دروازه‌بان شفلید قرار گرفت. اما در دقیقه 72، یونایتد به گل اول دست یافت. روی ارسال دنیل جیمز از سمت چپ و دفع توپ مدافعان شفلید، برندون ویلیامز موفق شد با یک ضربه زمینی و زیبا دروازه حریف را باز کرده و اختلاف را به حداقل برساند.
چهار دقیقه بعد یونایتد به گل مساوی هم رسید. روی ارسال مارکوس راشفورد، این بار گرین وود موفق شد با ضربه‌ای زمینی از مقابل دروازه، زننده گل تساوی باشد. ولی این پایان کار نبود و بازگشت شیاطین سرخ در دقیقه 79 تکمیل شد. این بار روی پاس دنیل جیمز، مارکوس راشفورد با ضربه‌ای محکم از گوشه سمت راست محوطه دروازه شفلید را باز کند و یونایتد بازی باخته را تبدیل به پیروزی کرد. اما در دقیقه 90، شفلید به گل رسید. اولیور مک بورنی در محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق دروازه یونایتد را گشود تا در نهایت این دیدار جذاب با تساوی 3-3 تمام شود.
در سری آ ایتالیا، در روزی که کمک داور ویدیویی دو گل رم و یک گل برشا را مردود کرد، کریس اسمالینگ مرد اول جالوروسی بود. او گل اول رم را به ثمر رساند و در ادامه دو پاس گل به نام خود ثبت کرد. سرمربی پرتغالی رم در مصاحبه ای با اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در نیمه اول فضای کافی داشتیم اما بیش از حد کند عمل کردیم و فاقد شور و اشتیاق کافی بودیم. باید چیزی در تیم تغییر می کرد بنابراین در رختکن مجبور شدم بر سر بازیکنان فریاد بزنم. گاهی اوقات لازم است شما صدای خود را بلند کنید!
شیوه مربیگری من با توجه به شرایط عوض می شود. گاهی اوقات در رختکن عصبانی هستم اما برخی اوقات با آرامش توصیه های فردی و تیمی را به بازیکنان منتقل می کنم. همچنان باید از هر نظر بهتر شویم. اگرچه 3 گل زدیم اما هر سه گل از روی ضربات شروع مجدد بود. فرصت داشتیم تا از شیوه های دیگری هم گلزنی کنیم.
پلگرینی پس از دو ماه مصدومیت به زمین برگشت و برای اولین بازی، عملکرد او خوب بود. به نظرم به بهترین تعادل خود در این فصل رسیدیم. بردن مانچینی از پست مدافع به هافبک به ما کمک کرد. ورتو و دیاوارا نیز بازیکنان بسیار مهمی هستند. اسمالینگ در کارهای دفاعی و هجومی بسیار موثر ظاهر می شود. توانایی زیادی در توپ های هوایی دارد بنابراین لازم است از این مزیت در ضربات شروع مجدد استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شیاطین سرخ شفیلدیونایتد رم برشا اسمالینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود

به گزارش ورزش سه، دیروز این‌طور پیش بینی شده بود: یکی از سخت‌ترین بازی‌های فصل. حتی پپ گواردیولا در مورد خطرات برایتون هشدار داده بود اما بازیکنان  با او مخالفت کردند!

شاگردان روبرتو دزربی سبک خود را رها نکردند و در نهایت بهای گزافی برای آن پرداختند. فقط کمی بیشتر از نیم ساعت طول کشید تا دوئل به پایان برسد؛ بدون هالند و بدون آنکه سیتی اثری از تسلیم شدن را به نمایش بگذارد. آنها در ۳۰ دقیقه ابتدای مسابقه دو بار دروازه برایتون را باز کردند و کار تمام شد در حالی که هالند متاثر از مصدومیتی که در مقابل مادرید به آن دچار شده بود از روی سکوها بازی را دنبال می‌کرد.

این دومین بازی سیتی بدون هالند بود اما فیل فودن در ورزشگاه آمکس ظاهر شد و بار تیم را روی دوشش گرفت و کوه را جابجا کرد.

 البته این برایتون بود که حمله اول را سازمان داد اما این سیتی  ضربه اول را زد. فودن در دقیقه ۱۷ زیر چشمش  کایل واکر را دید و  او را صاحب توپ کرد تا این مدافع کنار با سانتری زیبا دی‌‌بروینه را در محوطه جریمه پیدا کند و ضربه سر بازی بازیکن بلژیکی سیتی را پیش بیندازد.

میزبان سعی در پاسخگویی داشت اما دو گل در ۷ دقیقه مرغان دریایی را خلع سلاح کرد. در اولین تلاش برای باز کردن دروازه حریف فودن ضربه با یک ضربه آزاد مستقیم که به تن بازیکن حریف خورد تیمش را دو هیچ پیش انداخت و دقایقی بعد نیز پس از شلیک توپ توسط برناردو ضربه نهایی را وارد دروازه حریف کرد. 3-0.

البته برایتون به دنبال بازگشت به بازی بود و در نیمه دوم آنها دو موقعیت خطرناک روی دروازه سیتی ایجاد کردند  اما در دقیقه ۶۰ جولیان آلوارز بازی را به صورت قطعی بست و گل چهارم تیمش را روی همکاری  ادرسون و کایل واکر به ثمر رساند.  البته برایتون می‌توانست یکی از گلها را جبران کند اما داور یک پنالتی واضح از گواردیول را روی ژائو پدرو قورت داد!

با این پیروزی، سیتی گامی جدید به سمت قهرمانی برداشت، هرچند که پس از انجام یک بازی متوالی هنوز جایگاه اول را به دست نیاورده است. حالا سیتزنها با یک بازی کمتر با 76 امتیاز بالاتر از لیورپول قرار گرفته و یک امتیاز از آرسنال کمتر دارند. تیم پپ در رده دوم جدول  در صورت پیروزی در مسابقه بعدی آرسنال را هم پشت سر خواهد گذاشت.

آبی‌پوشان با فعال کردن حالت کروز برایتون را ترک کردند. برتر قلمرو آنهاست و آنها نمی خواهند اینجا غافلگیر شوند!

در واقع همه کارشناسان روی این مسئله اتفاق نظر دارند که امسال هم در انگلیس اتفاق تازه‌ای رخ می‌دهد و سیتی دوباره قهرمانی فصل را به قهرمانی فصل را به جام های مکرر به جامهای مکررش در انگلیس اضافه حواهد کرد. بازی با با ناتینگهام فارست، ولورهمپتون، فولام، تاتنهام و وستهم تا پایان مسابقه در انتظار سیتی است.

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • لیورپول برابر اورتون هم ناکام ماند / بازگشت منچستر به جاده برد
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • لیورپولی‌ها همه کار کردند که اورتون گل بزند (عکس)
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • نفس مبارزه، شكوه در شكست و ذلت در پیروزی