Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه رژیم صهیونیستی، شیخ «رائد صلاح» را با ادعای تحریک تروریسم محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، دادگاه رژیم صهیونیستی در شهر حیفا امروز (یکشنبه سوم آذر) شیخ «رائد صلاح» را با ادعای تحریک تروریسم و حمایت از یک سازمان غیرقانونی(حرکت اسلامی) محکوم کرد.

شبکه عبری زبان «واللا» گزارش داد: پیش از این، حکمی به همراه تعلیق اجرای آن برای شیخ صلاح صادر است؛ این مسئله به این معناست که این حکم برای صلاح پس از محکومیت به حکم زندانی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخ صلاح صبح امروز به همراه تعدادی از دوستانش از جمله رهبران و فعالان داخل سرزمین های اشغالی وارد سالن دادگاه شد.

 

«خالد الزبارقه» یکی از وکلای مدافع شیخ صلاح در اظهارات مطبوعاتی امروز گفت: شیخ صلاح، نماینده کل ملت فلسطین است. این کیفرخواست تنها متوجه شخص صلاح نیست، بلکه این کیفرخواست همه مفاهیم اسلامی، عربی و فلسطینی را نشانه گرفته است.

وی افزود: این محکومیت پیامدهای بی نهایت خطرناکی را بر گفتمان عمومی و فعالیت سیاسی دارد. رژیم صهیونیستی امکان اجرای محاکمه عادلانه را ندارد. به طوری که تفسیرهای تحریف شده ای از اظهارات شیخ رائد صلاح با هدف تضعیف مفاهیم اسلامی و سنتی و ملی گرایانه انجام گرفته است.

 

پلیس اشغالگر صهیونیستی نیمه آگوست سال 2017 میلادی، شیخ صلاح را در منزلش در شهر ام الفحم بازداشت کرد. اشغالگران کیفرخواستی را در 12 بند از جمله تحریک برای خشونت و تروریسم در سخنرانی اش ارایه دادند. شیخ صلاح، 11 ماه در زندان به سربرد. پیش از اینکه وی را به حصرخانگی منتقل کنند.

رژیم صهیونیستی در نوامبر 2015 میلادی، فعالیت حرکت اسلامی را با ادعای فعالیت های تحریک آمیز ضد این رژیم ممنوع اعلام کرد.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد راهپیمایی بسیج مسجد کتاب بسیج رائد صلاح محکومیت رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، منابع خبری از شهادت ۳۴ فلسطینی در حمله های امروز اشغالگران به نوار غزه خبر دادند.

این منابع اعلام کردند که در حمله های امروز ارتش اشغالگر صهیونیستی به نوار غزه تا این لحظه ۳۴ نفر به شهادت رسیدند.

تنها در حملات به شهر رفح در جنوب نوار غزه ۲۶ فلسطینی شهید شدند.

ده‌ها نفر هم در این حملات مجروح شدند.

این در حالی است که ساعاتی قبل، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ کشتار و جنایت دیگر را در حق فلسطینیان در این باریکه مرتکب شده است.

این وزارتخانه افزود که در این حملات ۳۴ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند. هنوز بیش از ۸۰۰۰ نفر هم مفقود و زیر آوار هستند.

شمار شهدای جنگ علیه غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر و شمار مجروحان نیز به ۷۷ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است. ۷۲ درصد از شهدا و مجروحان نیز زن و کودک هستند.

کد خبر 6092462

دیگر خبرها

  • امروز با جامی: قتل عاشق بهانه افتاده ست
  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • تداوم تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست در تل‌آویو
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • تجمع دانشجویان کرمانی در محکوم کردن رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • دانشگاهیان سراسر کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم غزه