Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلایه به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان با ادامه برتری ورامینی‌ها و پیروزی تیم پیکان در داربی پایتخت ادامه یافت.

گزارش مسابقات هفته هشتم:

 سایپا تهران ۲ – پیکان تهران ۳

نبرد خودروسازان در این هفته با برتری شاگردان محمد ترکاشوند به پایان رسید. دو تیم قدیمی و مدعی والیبال ایران در نبردی که ۵ ست به طول انجامید و طولانی‌ترین نبرد هفته بود، بعد از ۴ ست رقابت جذاب به ست پنجم رسیدند و در نهایت تیم پیکان به برتری دست یافت تا به این ترتیب پنجمین برد خود را در هفته ششم کسب کند و همچنان در تعقیب سپاهان و شهرداری ورامین باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهروند اراک یک – شهرداری ارومیه ۳

هر چند پیروزی در ست اول به نام تیم شهروند اراک ثبت شد، اما تیم مصطفی کارخانه توانست در ادامه مسابقه جریان بازی را تغییر دهد. ارومیه بعد از شکست در ست اول، در ست‌های بعدی نمایش کم‌نقصی داشت تا به این ترتیب بعد از شروع ناامیدکننده در لیگ، به روند بردهای خود ادامه دهد. اراکی‌ها نیز با این باخت همچنان بدون برد در انتهای جدول حضور دارند.

 شهرداری ورامین ۳ – راه یاب ملل مریوان صفر

مدافع عنوان قهرمانی و تیم بی‌شکست لیگ همچنان روند خوب خود را ادامه می‌دهد تا همچنان مقتدرانه صدرنشین جدول لیگ برتر باشد. ورامینی‌ها برابر تیم راه‌یاب ملل در خانه و در حضور هواداران خود کار سختی نداشتند و با پیروزی در سه ست پی در پی به هفتمین برد متوالی خود رسیدند و هر چند در ست پایانی برای کسب برد، سختی زیادی تحمل کردند، اما با این برد همچنان مقتدرانه مدعی اصلی قهرمانی هستند.

شهرداری گنبد ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان یک

بعد از شکست در دو بازی متوالی، هفته هشتم زمانی برای بازگشت گنبدی‌ها به روند بردها بود. این تیم هر چند در خانه شروع خوبی نداشت و ست اول را با شکست به پایان رساند، اما یک پیروزی خوب در ست دوم باعث شد تا در ست‌های بعدی شهرداری گنبد کار سختی برابر حریف خود نداشته باشد و با یک نمایش بهتر نسبت به تیم سیرجان، به پیروزی با ارزشی در خانه دست پیدا کند و پنجمین برد فصل را جشن بگیرد.

 شهداب یزد صفر – فولاد سپاهان اصفهان ۳

تیم تازه وارد لیگ با رحمان محمدی‌راد همچنان به روند فوق‌العاده خود ادامه می‌دهد و در خارج از خانه برد باارزشی برابر شهداب یزد کسب کرد.

سپاهانی‌ها در روزی که بسیار خوب عمل کردند، سه ست را با اقتدار به پایان رساندند تا همچنان در رده دوم لیگ و در تعقیب شهرداری ورامین، یکی از تیم‌های جذاب لیگ لقب بگیرند.

 خاتم اردکان صفر – پیام خراسان ۳

خاتم اردکان که هفته گذشته در ورامین روز سختی را برابر تیم اول جدول رقم زده بود، این بار در خانه نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و برابر پیام خراسان در سه ست متوالی شکست خورد. شاگردان اکبر خداوردی در هر سه ست نمایش بهتری از میزبان خود داشتند تا در اردکان دومین برد فصل را کسب کنند و برنده نبرد تیم‌های میانه جدول باشند.

کد خبر 465288 برچسب‌ها والیبال - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با چهار پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک و هلند به مرحله یک چهارم نهایی رسیده بودند، امروز در ادامه بازی‌های درخشان خود و در حضور سفیر ایران در بلگراد، پیروزی مقتدرانه دیگری را در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ مقابل تیم قدرتمند ایتالیا کسب کرد و توانست راهی جمع چهار تیم برتر جهان شود.

در دیدارهای دانش‌آموزی که در سه دست برگزار می‌شود، شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در رقابتی جذاب مقابل ایتالیای نامدار و دارنده سه عنوان قهرمانی دانش‌آموزان اروپا باز هم موفق ظاهر شد. دانش‌آموزان ایرانی در این بازی در دست اول با حساب ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ پیروز شده و با پیروزی دو بر صفر به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کردند.

در پایان این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر ایران در صربستان و دیگر اعضاء سفارت کشورمان که برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن ویزورا آمده بودند، در حلقه شادی دانش‌آموزان ایرانی حضور یافته و در کنار آنان جشن صعود به جمع چهار تیم برتر جهان را برگزار کردند.

تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی فردا شنبه ۸ اردیبهشت ماه راس ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران در بلگراد به مصاف چین تایپه خواهد رفت.

کد خبر 6089350

دیگر خبرها

  • ادامه روزهای کابوس وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان
  • توقف شطرنجبازان روسیه برابر تیم های مردان و بانوان ایران
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • تیم والیبال دانش آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر جهان راه یافت
  • راه‌یابی‌ دانش‌آموزان ایران به جمع چهار تیم برتر والیبال جهان
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور