Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@07:43:58 GMT

ظرفیت گردشگرپذیری قشم افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۵۴۲۶

ظرفیت گردشگرپذیری قشم افزایش می یابد

پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمت سفر قشم با تمرکز بر موضوع افزایش ظرفیت گردشگرپذیری جزیره تشکیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ در این جلسه که به ریاست رییس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان و با حضور معاونین و مدیران منطقه آزاد قشم برگزار شد، زمان بهره برداری از 11 هتل در حال ساخت و تعداد تخت هایی که تا پایان سال جاری به ظرفیت گردشگرپذیری جزیره افزوده می شود، مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، دستور اجرای کمپ پاک و فضای سبز شهر درگهان، ساماندهی زیرساخت های جزایر ناز با هدف توسعه و تعمیر تجهیزات، نصب المان ها، روشنایی و فضای سبز این ظرفیت ارزنده گردشگری جزیره نیز توسط ریاست جلسه صادر شد.

بررسی شیوه های نظارت بر ناوگان حمل و نقل شهری با توجه به گردشگرپذیر بودن جزیره، تاکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و ایمنی برای تردد موتورسواران سطح جزیره و اجرایی شدن تردد موتورسیکلت در اسکله لافت و پهل با ارایه پروانه کابوتاژ، موضوعات دیگر مطرح شده در این جلسه بود.

جزیره قشم امسال با چهره ای متفاوت از نظر سیما و منظر شهری به استقبال گردشگران رفته و با ساخت و بهره برداری از ظرفیت های جدید اقامتی نزدیک به یک هزار تخت را وارد چرخه خدمات دهی به گردشگران و مسافران نوروزی جزیره خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: ساماندهی نیروهای انسانی شاغل در تاسیسات گردشگری قشم چراغ سینما در ۵ روستای قشم روشن شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رعایت قوانین و مقررات قشم گردشگران و مسافران نوروزی گردشگری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با اشاره به شرایط نامساعد جوی و هشدارهای هواشناسی صادر شده، گفت: از صبح امروز تردد شناورهای تفریحی ، خودروبر و گردشگری را در آبهای کیش ممنوع کردیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جزایر، مرتضی سالاری امروز، اظهار داشت: به صورت لحظه‌ای وضعیت جوی و دریایی پایش می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم تا ساعت 19 این ممنوعیت تردد شناورها ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت بهبود وضعیت جوی و کاهش ارتفاع موج و سرعت وزش باد، فعالیت شناورهای صیادی، گردشگری، خودروبر و دیگر شناورهای سبک در آب‌های کیش مجدد برقرار می‌شود و این موضوع از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با هشدار نسبت به خطرات تردد در دریا در شرایط نامساعد جوی و دریایی، گفت: از همه فعالان دریایی خواهشمندیم به منظور حفظ جان خود تمام هشدارها را جدی گرفته و تحت هیچ شرایطی در زمان اعلام هشدارها فعالیت دریایی نداشته باشند.

سالاری تاکید کرد: هموطنانی که قصد تجربه سفرهای دریایی از مسیر غرب استان هرمزگان به مناطق گردشگری را دارند، قبل از اقدام به سفر با ارسال عدد یک و 2 به سامانه پیامکی 50004001983692 از شرایط جوی دریایی و زمان حرکت شناورها مطلع شوند و در صورت بروز هرگونه سوانح دریایی یا درخواست کمک، با سامانه 24 ساعته 1550 تماس یا از طریق کانال اضطرار دریایی 16 وی. اچ. اف ارتباط رادیویی تماس بگیرند.

انتهای پیام/7558/

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • خدمات فرهنگی و عمرانی حوزه شهری خارگ افزایش یافت
  • ضرورت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی ظرفیت های گردشگری
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • منطقه ویژه سلفچگان با تکمیل فرودگاه قم توسعه می‌يابد
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • جاه‌طلبی هالیوودی‌ها؛ ظرفیت ورزشگاه رکسهم به 50 هزار نفر افزایش می‌یابد
  • ممنوعیت ترددها شناورها در کیش تا ساعت ۱۹ ادامه دارد