Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: کرمانشاه ۲۰۲۰ یک رویداد بزرگ در جهت توسعه گردشگری استان و توسعه زیرساخت‌های این حوزه است.

مهرداد سالاری در نشست کارگروه گردشگری استان اظهار داشت: صنعت توریسم جایگاهی ویژه در دنیای مدرن امروز دارد و بسیاری از کشورهای توسعه یافته بخشی مهمی از درآمدهای خود را از طریق این صنعت کسب می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ظرفیت‌های بالای استان کرمانشاه در حوزه گردشگری اشاره کرد و گفت: سال آینده کرمانشاه میزبان رویداد بین الملی گردشگری کرمانشاه ۲۰۲۰ است و در آبان ماه این سال شاهد برگزاری کنفرانس بین المللی اکوتوریسم و گردشگری روستایی خواهیم بود. این کنفرانس به مدت چهار روز با حضور نمایندگانی از کشورهای مختلف دنیا و کشورهای منطقه در کرمانشاه برگزار می شود.

سالاری با بیان اینکه کرمانشاه ۲۰۲۰ یک رویداد بزرگ در جهت توسعه گردشگری استان و توسعه زیرساخت های این حوزه است، تصریح کرد: دامنه اثرگذاری کرمانشاه ۲۰۲۰ تنها محدود به یک‌سال نخواهد بود و آثار ماندگاری را در رونق گردشگری استان و افزایش چشمگیر درآمدهای این حوزه در پی خواهد داشت.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه هدف اصلی از برگزاری کرمانشاه ۲۰۲۰ را افزایش سطح درآمد کرمانشاهیان و تاثیر مثبت این صنعت در سفره مردم استان عنوان کرد و گفت: علاوه بر این طی یک سال آینده زیرساخت های مورد نیاز این حوزه توسعه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: بخش دولتی به تنهایی قادر به برگزاری این رویداد بین المللی نیست و باید از ظرفیت گروه های مردم نهاد و مجموعه های توانمند برای برگزاری این رویداد بهره گرفته شود.در واقع  بخش خصوصی توانمند، محور اصلی برگزاری کرمانشاه ۲۰۲۰ خواهد بود و خدمات اقامتی، رفاهی و حمل و نقل  از طریق این بخش به گردشگران ارائه می شود و درآمدهای سرشاری هم برای بخش خصوصی در پی خواهد داشت.

وی ادامه داد: در رویداد ۲۰۲۰ گردشگران از طریق تورگردان‌ها و شرکت های حمل و نقل بخش خصوصی در حوزه های گردشگری روستایی و عشایری حضور خواهند یافت و از جذابیت های این مناطق دیدن خواهند کرد.

معاون عمرانی استاندار خاطرنشان کرد: البته کرمانشاه ۲۰۲۰ تنها محدود به اکوتوریسم و گردشگری روستایی نخواهد بود و گردشگران بخشی از خدمات رفاهی و تفریحی مورد نیاز خود را از طریق شهرها و بازارهای شهری تامین خواهند کرد و این رویداد برای شهرها هم درآمدزایی قابل توجهی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: گردشگري استانی فرهنگی و هنری اكوتوريسم كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • بررسی ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در رویداد استیج اینوتکس ۲۰۲۴
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • مرکز مازندران بر مدار توسعه گردشگری قرار گرفت
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت
  • کولیدر منطقه‌ای بکر برای توجه به مسئله گردشگری عشایر است
  • سه رویداد گردشگری قزوین در تقویم ملی به‌ ثبت رسید
  • رونمایی از سکوهای زنجیره ارزش گردشگری و مرکبات مازندران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران