Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:13:37 GMT

توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی مراغه

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۵۵۵۹

توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی مراغه

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شکری فرماندار شهرستان ویژه مراغه در جلسه رفع منوانع تولید گفت: آسفالت ریزی خیابان‌ها، ساخت مرکز آتش نشانی، رفع مشکل کمبود آب، پیاده رو سازی و توسعه تصفیه خانه فاضلاب از جمله طرح‌های اجرا شده در شهرک صنعتی است.

حمید شکری افزود: با تامین یک حلقه چاه جدید یکی از مشکلات اساسی شهرک که تامین آب صنعتی بود برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به منظور توسه زیرساخت‌ها امسال بیش از ۱۰ میلیارد ریال برای آسفالت ریزی خیابان‌ها و پیاده رو سازی شهرک هزینه شده است.

فرماندار مراغه در ادامه با اشاره با ساخت کارخانه ذوب و نورد فولاد درشهرک صنعتی مراغه از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواست نیاز‌ها و زیرساخت‌های لازم برای راه شروع بکار این واحد را فراهم کنند.

شکری در ادامه گفت: این واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی در مرحله نصب ماشین ذوب و نورد است.

فرماندار مراغه در ادامه از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست برای رونق تولید و اشتغال هرچه در توان دارند از واحد‌های تاز تاسیس و نیمه فعال حمایت فکری و تسهیلاتی نمایند.

در این جلسه مشکلات ۱۰ واحد تازه تاسیس یا در حال احداث شهرستان مراغه بررسی و دستور‌های لازم صادر شد.

 

انتهای پیام/ش

۲۲ میلیارد ریال صرف توسعه زیرساخت‌های شهرک صنعتی مراغه شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری

محسن افشار با اشاره به مشکلات موجود در شهرک پیشاهنگی گفت: افزایش ارتقاء امنیتی در این منطقه امر واجب و مهمی است که در این خصوص مدیریت شهری با اختصاص زمین جهت احداث کلانتری در شهرک پیشاهنگی آماده همکاری است.

وی با اشاره به نیازهای این شهرک ادامه داد: در این زمینه توافق‌هایی نیز حاصل شده است. همچنین احداث فضای سبز برای این منطقه در دستور کار قرار داشته و اعتبار لازم برای احداث دیده شده است.

 افشار با اشاره به برنامه‌های پیش رو بیان کرد: احداث فضای سبز در شهرک رضوانیه و منطقه باسکول هم در دستور کار بوده و در بودجه سال جاری نیز اعتبار آن دیده شده است. علاوه بر این احداث پارکینگ طبقاتی، فرهنگسرا و بازار روز در مناطق سه گانه از دیگر مواردی است که اعتبار احداث آنها در بودجه دیده شده و در دستور کار این شورا است.

وی ادامه داد: همچنین اجرای خط ویژه بی آر تی، سالن ورزشی در شهرک پیشاهنگی، ارتقای سیاسی، جمع آوری آب‌های سطحی و احداث زمین بسکتبال و چمن مصنوعی از دیگر برنامه‌های پیش رو است که طرح‌های اولیه آن نیز آماده شده و پس از بررسی‌های نهایی وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه خدمات عمومی و درمانی در کمالشهر گفت: واگذاری زمین و همکاری در ساخت بیمارستان کمالشهر و همچنین جانمایی و تهیه زمین برای احداث مصلی از جمله اقداماتی است که توسط شورا در حال پیگیری است.

وی گفت: امیدواریم سایر نیازهای شهری کمالشهر با توجه به بافت جمعیتی و ویژگی خاص منطقه‌ای و صنعتی آن در طی برنامه‌های پیش رو با مساعدت سایر مراکز مرتبط تحقق بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • فرماندار شفت: حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت / ۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • فرماندار شفت:حریق شهرک امامزاده ابراهیم شفت تلفات جانی نداشت/۴۰ واحد طعمه حریق شد
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • آتش‌سوزی مهیب در شهرک چوبی گیلان | ۴۰ واحد چندطبقه در آتش سوخت + ویدئو
  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد