Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان منصور کیایی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری سمنان بابیان اینکه بیش از ۱۵هزار حلقه لاستیک بین رانندگان استان سمنان توزیع‌شده است، ابراز داشت: این اقدام در راستای رفع مشکلات رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان طی سال جاری صورت گرفته است.

وی بابیان اینکه توزیع لاستیک بین رانندگان بر اساس میزان پیمایش این ناوگان است، اضافه کرد: بر این اساس تاکنون ۱۳ هزار و ۲۵۲ حلقه لاستیک به ناوگان حمل‌ونقل کالا و یک هزار و ۶۲۲ حلقه به ناوگان حمل‌ونقل مسافر و ۲۸۶ حلقه به نفت‌کش‌های استان توزیع‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه سه هزار و  ۵۰۰ دستگاه ناوگان سنگین حمل‌ونقل جاده‌ای در استان فعال است، ابراز داشت: تلاش شد تا این دسته از رانندگان برای تأمین حداقل نیازهای اولیه خودروی خود با مشکلی مواجه نباشند ازاین‌رو توزیع لاستیک در دستور کار قرارگرفته است.

منصور کیایی بابیان اینکه خوشبختانه تاکنون همکاری خوبی بین اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان  صورت گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم با افزایش و اختصاص سهمیه لاستیک بیشتر به این اداره کل، رانندگان خودروهای سنگین و نیمه سنگین برای تهیه لاستیک موردنیاز خود در استان، مشکلی نداشته باشند.

وی افزود: در استان سمنان رانندگان ناوگان باری و مسافری که دارای کارت هوشمند فعال هستند و میزان کارکرد آنان بررسی و تائید شده است، تاکنون حداقل چهار حلقه لاستیک دریافت کردند.

کد خبر 4780209

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پلاستیک بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف قیمت بنزین اصلاح قیمت حامل های انرژی ایلام بنزین شهرکرد گرگان قزوین خطبه های نماز جمعه بسیج تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات

رئیس سازمان راهداری با بیان این‌که برای ایام اربعین با مشکل تامین ناوگان مواجه هستیم، گفت: این مشکل را از طریق واردات و استفاده از ظرفیت داخلی رفع می‌کنیم. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، داریوش امانی با اشاره به اقدامات سازمان راهداری برای اربعین 1403، اظهار کرد:‌ در حوزه زیرساخت‌ها اقداماتی در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی در حال انجام است، بر اساس پیش‌بینی‌ها یک هفته قبل از اربعین حسینی پروژه‌ها تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: بخشی از این پروژه‌ها مربوط به روکش آسفالت، رفع نقاط پرحادثه، روشنایی، نصب نیوجرسی و تابلو علائم بوده که در حال انجام است.

وی از برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات بهتر به زائران در اربعین امسال خبر داد و با اعلام این‌که امسال 14 هزار میلیارد ریال اعتبار در بخش پروژه‌های زیرساخت راه اربعین تأمین اعتبار شده است، یادآور شد: پروژه‌هایی که در پایانه‌های مرزی انجام می‌شود مربوط به بحث بهسازی و بازسازی سرویس‌های بهداشتی، افزایش سایبان‌ها، مه‌پاش و ایجاد تونل‌های سرد در ایام گرم از سال است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تأکید کرد: در پایانه برکت مهران نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای افزایش سایبان‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسقف کردن سازه‌ها در این محوطه انجام شده است.

امانی تاکید کرد: در زمینه ناوگان حمل‌ونقل نیز که با مشکل کمبود و نوسازی مواجه هستیم، نشست‌هایی برگزار شده تا بتوانیم تعدادی اتوبوس را از خارج از کشور وارد و از ظرفیت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ نیز در این ایام و در زمان مسیر رفت زائران بهره بگیریم.

وی با بیان این که باید با تدابیر خود در بخش‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار بتوانیم جوابگوی مردم باشیم، گفت: به فضل الهی و مدد امام حسین (ع) سال گذشته با وجود کمبود ناوگان با کمترین مشکلی اربعین باشکوهی برگزار شد و طبق آمار ستاد اربعین بیشترین معطلی دو ساعت بود. همه مدیران با تمام توان و امکانات سازمانی باید در خدمت اربعین و خدمت‌رسانی به زائران حضرت اباعبدالله الحسین باشند و هیچ‌گونه کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نخواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • با رانندگان پر خطر و ماجراجو برخورد شود/ کنارگذرها به شهر دوم تبدیل شده است
  • کنوانسیون کارخدمه رانندگان (AETR) با تصویب در پاستور جهت گام آخر به بهارستان ارسال شد
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • اینفوگرافیک | عملکرد کمیسیون تخلفات شرکتها، رانندگان و مالکین بخش حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات