Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح بسته حمایتی سازمان تاکسیرانی برای رانندگان این ناوگان، گفت: وام پرداختی به رانندگان تاکسی جهت نوسازی ناوگان از ۴۰ میلیون تومان به ۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد و میزان بهره این وام نیز همان ۴ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با تأکید بر این نکته که قیمت خودرو ثابت ماند و با افزایش نرخ بهای بنزین تغییری نکرد، گفت: در حال حاضر خودروی پژو با قیمت ۶۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد که رانندگان تاکسی می توانند از وام ۵۰ میلیون تومان آن استفاده کنند و به اعتقاد من این رقم (پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی) اقدامی بی‌سابقه در جهت حمایت از رانندگان ناوگان تاکسیرانی است.

بیشتر بخوانید: افزایش نرخ کرایه تاکسی غیر قانونی است 

قنادان در تشریح ویژگی‌های وام ۵۰ میلیون تومانی جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی، گفت: اقساط وام و بهره آن بسیار مناسب است و رانندگان جهت دریافت وام نیازی به تأمین ضامن ندارند، زیرا خودرو در رهن قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

حذف ضامن برای پرداخت وام نوسازی ناوگان تاکسیرانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جعفرتشکری هاشمی رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: مصوبات شورا برای افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی و موارد مشابه، نباید بیشتر از نرخ تورم اعلامی دولت باشد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • انتقاد عضو شورا از افزایش خارج از مصوب کرایه‌ها در برخی خطوط تاکسیرانی در پایتخت