Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-27@05:52:18 GMT

طرح مسکن کارگران به زودی رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۶۰۰۵

طرح مسکن کارگران به زودی رونمایی می‌شود

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، محمود محمودزاده اظهار کرد: بخشی از طرح اقدام ملی مربوط به تامین مسکن اقشار است. مسکن معلمان روز شنبه به امضای مقامات دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش و پرورش رسید. مسکن وزارت دفاع نیز در هفته‌های قبل انجام شد. به زودی نیز برای مسکن کارگران با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تفاهم‌نامه  امضا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای  مسکن محرومین که دهک‌های یک تا سه را شامل می‌شوند صحبت‌های جدی با نهادهای حمایتی مثل کمیته امداد، بنیاد مستصعفان و ستاد اجرایی صورت گرفته که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مهم‌ترین مساله در طرح اقدام ملی به مشارکت دستگاه‌ها و منابع مالی آنها مربوط می‌شود گفت: عنوان این طرح، اقدام ملی است، یعنی همه باید کمک کنند تا بخش بیشتری از متقاضیان و واجدین شرایط بتوانند صاحب خانه شوند. بعضی دستگاه‌ها می‌توانند تسهیلات به پرسنل خود بدهند. واقعا هم بسیاری از دستگاه‌ها مثل بنیاد مسکن، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بانک مسکن بدون این‌که انتفاعی داشته باشند کمک می‌کند تا این کار به نتیجه برسد و بخش بیشتری از متقاضیان را پوشش دهیم.

محمودزاده درباره مسکن کارکنان دولت که مدتی قبل مطرح شد اظهار کرد: تامین مسکن جمله کارکنان دولت، پیش‌نیازی دارد که باید دستگاه‌های مربوطه اراضی در اختیار خود را به این طرح اختصاص دهد و ما آمادگی داریم برای  پرسنل آنها وارد اقدام شویم ولی تا کنون هیچ دستگاهی به  ما زمین معرفی نکرده است. سازمان برنامه در حال تهیه چارچوب این طرح است اما همان‌طور که گفتم اصل قضیه به اختصاص زمین توسط  دستگاه‌ها مربوط می‌شود.

ادامه ثبت نام مسکن ملی به محض برقراری  اینترنت

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره زمان ادامه ثبت  نام طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های باقی‌مانده گفت: به محض  این‌که مشکل اتصال اینترنت در  تمام نقاط کشور برطرف شود دو روز را به بحث اطلاع‌رسانی اختصاص می‌دهیم و سپس نام‌نویسی را در در استان‌های یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری، آغاز خواهیم کرد. هموطنان از طریق رسانه‌ها پیگیر باشند. با وجود این‌که ما برای نام‌نویسی آمادگی داریم به لحاظ رقابتی که وجود دارد باید فرصت برابر در اختیار تمام هموطنان قرار دهیم تا بتوانند از این طرح استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ثبت نام از متقاضیان طرح اقدام ملی در ۲۳ استان دیگر باقی‌مانده است که تا آخر  آذرماه در تمام استان‌ها انجام می‌شود.

محمود زاده در پاسخ به این سوال که نام‌نویسی مسکن ملی در تهران چه زمانی خواهد بود گفت: ثبت نام مرحله اول در تمام استان‌ها از جمله استان تهران تا آخر آذرماه به اتمام می‌رسد. اما این‌که در هر مرحله سه استان را معرفی می‌کنیم به این  دلیل است که سامانه دچار مشکل نشود؛ چرا که ظرفیت پذیرش سامانه محدود است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: طرح اقدام ملی مسکن طرح مسکن ملی مسكن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است

ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: نقشه مهندسی فرهنگی استان که براساس اسناد بالادستی تهیه شده، آماده رونمایی است.

جواد قناعت امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) در اولین شورای فرهنگ عمومی استان اظهار داشت: سیاست دولت در مباحث فرهنگی پیاده‌سازی گفتمان انقلاب در راستای هویت اسلامی - ایرانی است که در همین راستا دولت در کنار اقدامات زیر ساختی به موضوع فرهنگ هم توجه کرده است.

استاندار با بیان اینکه فعال سازی جلسات شورای فرهنگ عمومی در شهرستان ها یکی از این موارد در دولت سیزدهم است، افزود: این شورا قرارگاه سیاست گذاری در سطح استان است.

قناعت گفت: در سال ۱۴۰۲ ما فعال شدن شورای پاسداشت زبان فارسی را داشتیم، این مهم قانون است و مصوبه شورای فرهنگ عمومی را دارد.

وی خواستار جدی گرفتن مصوبات شورای فرهنگ عمومی توسط دستگاه ها شد و افزود: شورای فرهنگ عمومی قرارگاه سیاست گذاری است لذا اولویت ها باید مشخص و دستگاه ها در این جلسات حضور منظمی داشته باشند.

استاندار افزود: برخی موضوعات و تصمیم ها همانند پاسداشت زبان فارسی گرچه شاید برای داخل موضوع کوچکی باشد اما رسانه های دنیا برای آن واکنش نشان می دهند لذا در شورای فرهنگ عمومی باید با مطالعه وارد شد.

قناعت گفت: بزرگداشت مفاخر و نقشه مهندسی استان، پیوست گردشگری و پیوست فرهنگی از موضوعات مطرح شده در این شورا بود، بخش عمده سند جنبه ایجابی و بخشی سلبی است و اگر افراد در قالب گردشگری بخواهند فضای استان را خدشه دار کنند باید ورود کرد.

به گفته وی، آمریکا با قدرت عظیم نظامی در صحرای طبس بدون اینکه ما گامی برداریم درگیر طوفان شن شد و بزرگترین هواپیماهای آمریکا زمین گیر شدند. باید معجزه پنجم اردیبهشت در عرصه‌های ملی جدی دیده شود.

قناعت با بیان اینکه برای اجرای برخی پروژه ها اعتبارات ملی داریم، گفت: نیاز است دستگاه های متولی، مطالبات خود را از مرکز پیگیری کنند تا شاهد پیشرفت فیزیکی بیشتری در پروژه ها باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • آیا هشدار به‌ پلتفرم‌های آگهی جواب می‌دهد؟
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • نقشه مهندسی فرهنگی خراسان جنوبی آماده رونمایی است
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • وزارت ارتباطات به زودی از ماهواره‌های جدید رونمایی می‌کند/ گردشگری در ایران رشد کرده است/ بدهی های ایران به بانک توسعه اسلامی صفر شد
  • ارزان‌ترین گوشی ناتینگ به‌زودی رونمایی می‌شود
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم