Web Analytics Made Easy - Statcounter

شعبانی از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های خواهران بسیجی در نکا به همت حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) در هفته بسیج خبر داد.

« مجیدرضا شعبانی» ( ۴ آذر) به خبرنگار شبستان گفت: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ بسیجی و بیان دستاوردهای بسیجی در هفته بسیج از برنامه های مهم در این هفته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا از برپایی نمایشگاه توانمندی‌های خواهران بسیجی در نکا به همت حوزه مقاومت حضرت معصومه (س) در هفته بسیج خبر داد و افزود: مشاوره، پاسخ به سؤالات شرعی، ویزییت رایگان، ایستگاه نقاشی، دوخت چادر و مقنعه از غرفه های مهم نمایشگاه توانمندی‌های خواهران بسیجی در نکا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: امروز نسل جدید بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ سازی و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی و آماده بودن در صحنه‌های مختلف نیازمند است و باید در این بخش روشنگری شود.

 

شعبانی گفت: نقش آفرینی بسیجیان متعهد و متخصص شهرستان نکا در صحنه های مختلف برکسی پوشیده نیست و باید در این هفته بسیج بیش از گذشته این توانمندی ها به جامعه نشان داده شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد بسیج هفته بسیج کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مسجد اغتشاشات اخیر در کشور راهپیمایی مساجد اردبیل نکا هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرهادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیضا گفت: این نمایشگاه ها با هدف حفظ و تامین سلامت دانش آموزان بر پا در مدارس شهر و روستا‌های شهرستان بیضا اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • برپایی نمایشگاه آثار شهید مطهری در ارومیه
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • نشست هم اندیشی روسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشگاهی گیلان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • رسانه‌های استان سمنان روحیه بسیجی را در جامعه گسترش دهند