Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@19:13:59 GMT

۲۲۰۰ هنرمند استان مرکزی بیمه شدند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۶۴۶۹

۲۲۰۰ هنرمند استان مرکزی بیمه شدند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، قاسم کاظمی در این‌باره گفت: در ادامه سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های حمایتی از هنرمندان صنایع‌دستی استان، از ابتدای سال ۹۸ تاکنون تعداد ۱۱۴ نفر از هنرمندان تحت پوشش صندوق بیمه تامین اجتماعی، کشاورزی، روستایی و عشایر قرار گرفتند.

او افزود: تاکنون حدود ۱۸۰۰ نفر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و ۴۰۰ نفر تحت پوشش صندوق اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع دستی استان مرکزی با اشاره به  اینکه همواره به عنوان مدافع حقوق صنعتگران در پی تأمین منافع فعالان صنایع دستی و بهره‌مندی آنان از خدمات حمایتی هستیم، گفت: بیمه بازنشستگی و بیمه درمانی از مزیت‌های این بخش حمایتی دولت از هنرمندان به شمار می‌رود.

او در ادامه گفت: طبق توافق سازمان تأمین اجتماعی و وزارت میراث فرهنگی کشور، هنرمندان واجد شرایط با معرفی‌نامه ادارات میراث فرهنگی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار می‌گیرند.

کد خبر 465291 برچسب‌ها استان مرکزی صنایع دستی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین

صنایع‌دستی استان کردستان جلوه‌گر هنر دستانِ مردان و زنان کردستانی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080203 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • برخورد جدی با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • تقویت ارتباط هنرمندان صنایع‌دستی با پلتفرم‌های معروف چین
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد
  • ٣٨٥ هنرمند واجد شرایط صنایع‌دستی کردستان بیمه شدند