Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیلا آژیر روز دوشنبه در گفت‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تسهیلات براساس انعقاد تفاهم‌نامه میان معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری‌ و بانک رفاه کاگران به زنان سرپرست خانوار داده شده است.

وی اضافه کرد: براساس این تفاهم نامه سهم استان کردستان اعطای تسهیلات ۳۰ میلیون ریالی به ۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار، زنان بدسرپرست و دختران بالای ۴۰ سال که هرگز ازدواج نکرده‌اند، اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با بیان اینکه در اعطای این تسهیلات اولویت به زنانی که زیرپوشش طرح توانمندسازی اقتصادی مناطق حاشیه قرار گرفته ‌اند داده شد، افزود: بر این اساس از میان ۴۰۰ زن سرپرست خانوار زیرپوشش این طرح ۵۰ نفر انتخاب شده و تسهیلات مورد نظر را دریافت کردند.

وی یادآور شد: طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در مناطق حاشیه و سکونتگاه‌های غیررسمی سال گذشته در قالب تفاهم نامه منعقده بین معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان فنی و حرفه ای در ۱۰ استان کشور از جمله کردستان به صورت آزمایشی اجرا شد.

آژیر تاکید کرد: براساس آخرین آمارسرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵، استان کردستان ۱۶ هزار زن نان آور خانواده دارد که ۴۰۰ نفر از این زنان ساکن در مناطق حاشیه، زیرپوشش طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار در سکونت گاه‌های غیررسمی قرار گرفتند.

برچسب‌ها کردستان تسهیلات اشتغال سنندج امور بانوان استانداری بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان تسهیلات اشتغال سنندج امور بانوان استانداری بانوان کردستان تسهیلات اشتغال سنندج امور بانوان استانداری بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

خدایاری گفت: این تسهیلات سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شده است.

وی افزود: سهم شهرستان مراغه از تسهیلات سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شده است.

به گفته رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شده است.

جواد خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، صمت واداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده است.

وی در ادامه گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هراشتغال پرداخت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند