Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،هاشم شیرازیان مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح «نذر کتاب» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی، گفت: بر اساس این پویش مردمی، اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و کتابداران مساجد استان خراسان شمالی در حوزه کتاب و کتابخوانی در پنج محور فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیرازیان افزود: اهدای کتاب به مساجد روستایی، اهدای کتاب در گردش، اجرای طرح «آدینه کتاب»، جمع آوری کتاب‌های فرسوده و نیز اجرای طرح «کوله پشتی کتاب (تبادل کتاب به صورت خانه به خانه)» ذیل طرح نذر کتاب انجام می‌شود.

او اظهار کرد: همزمان با ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از کتابداران فعال در پویش نذر کتاب تقدیر به عمل می‌آید.

شیرازیان همچنین به اجرای طرح «مسجد، مدرسه و منزل» اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح تلاش می‌شود، زمینه حضور دانش آموزان در برنامه‌های مساجد تقویت شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی عنوان کرد: مسابقه «گام دوم انقلاب»، اجرای طرح «شنبه‌ها با کتاب» و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی فهما (پایتخت فرهنگی هنری مساجد ایران) از دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان شمالی است.

انتهای پیام/د

اجرای طرح نذر کتاب در کانون‌های مساجد خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرتضی بهزادفر گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد- جنگل گلستان، ۳۵ میلیارد تومان برای محور بجنورد -سنخواست، ۳۰ میلیارد تومان برای محور جاجرم- میامی و ۱۰ میلیارد تومان برای محور بجنورد - اسفراین تخصیص یافت.
وی در ادامه همچنین افزود: ۱۱۰ میلیارد تومان برای سد گلمندره در شهرستان گرمه، ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای تاسیسات فاضلاب شهر بجنورد، ۸۶ میلیارد تومان برای اجرای دانشکده داروسازی ابلاغ شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اضافه کرد: این میزان اعتبار به صورت نقد و از ردیف تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای طرح ملی مصوب سفر دولت به استان ابلاغ شد.
تامین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به خراسان شمالی در قالب ۲۰۰ طرح مصوب شد که تا ابتدای امسال ۴ هزارو ۰۰۲ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته بود.

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • پرسه سگ‌های ولگرد در شهر؛ ترحم، ترس، هاری
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران