Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی از افزایش پروازهای این فرودگاه خبر داد و گفت: پرواز به پایتخت از فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند در تمامی ۷ روز هفته انجام می‌شود. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، هادی سلامی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از  هفته آینده هواپیمایی ایرتور روزهای سه‌شنبه در مسیر تهران-بیرجند-تهران به فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند پرواز خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: پس از افزایش پروازها در برنامه زمستانی فرودگاه بیرجند که هفته‌ای 26 پرواز است علی‌رغم مکاتبات فروان با شرکت‌های هواپیمایی ایران ایر، ماهان و آتا برقراری پرواز در روزهای سه‌شنبه ممکن نشد از این رو مکاتبات با دیگر ایرلاین‌های فعال کشور صورت پذیرفت.

وی افزود: پس از دیدار استاندار استان خراسان جنوبی با مدیر عامل هواپیمایی ایران ایرتور قول مساعد برای همکاری و برقراری پرواز از سوی ایرلاین یاد شده داده شد که پس از پیگیری‌ها و ارائه پیشنهادات این اداره کل در نخستین گام از سه‌شنبه هفته آینده یک پرواز توسط هواپیمایی ایران ایرتور در مسیر تهران-بیرجند-تهران برقرار می‌شود و فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه در تمام ایام هفته به پایتخت و بالعکس پرواز دارد.

‌عملیات اجرایی پروژه توسعه ‌ترمینال فرودگاه بیرجند با حضور وزیر راه آغاز شدقول مساعد مدیرعامل شرکت هواپیمایی آتا برای افزایش پروازهای فرودگاه بیرجندبخشی از پایگاه هوایی شهید حسینی به فرودگاه بیرجند منتقل می‌شود

سلامی بیان کرد: پرواز هواپیمایی ایران ایرتور از 12 آذرماه برقرار می‌شود و این پرواز ساعت 10:45 از تهران انجام و ساعت 12:15 وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت 13 بیرجند را به مقصد تهران ترک می‌کند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی تصریح کرد: برنامه زمستانی این فرودگاه با این تعداد پرواز پاسخگوی نیاز استان است و بیش از این تقاضا وجود ندارد.

وی اظهار داشت: امیدواریم با استقبال مسافران از پرواز سه‌شنبه بتوانیم اعتماد ایرلاین تازه ورود به استان را جلب کرده و زمینه برقراری پرواز به دیگر شهرها را نیز فراهم کنیم.

انتهای پیام/ 252/ح

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت براساس این برنامه انجام می شود.

دیگر خبرها

  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • دادستان مرکز لرستان: تیراندازی در عروسی پرواز‌های خرم‌آباد را لغو کرد