Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس حافظ اقتدار کشور و امنیت مردم است و این موضوع را در جریان اغتشاشات اخیر به خوبی نشان داد.

سردار علی اکبر جاویدان در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: در جریان ناآرامی‌های هفته گذشته، عده ای از اشرار با سوء استفاده از مطالبه‌گری مردم، دست به اغتشاش و ناامنی زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افراد با تخریب اموال عمومی، وارد آوردن خسارت به مراکز دولتی و حتی شخصی مردم و ایجاد هرج و مرج، به دنبال تحقق خواسته‌های دشمنان بودند که با حضور به موقع پلیس و نیروهای بسیجی در صحنه، خیلی زود آتش این ناآرامی‌ها خاموش شد.

جاویدان تصریح کرد: پلیس پس از ختم قائله درگیری‌ها و اغتشاشات خیابانی، به شناسایی عوامل اصلی این ناآرامی‌ها پرداخت و موفق شده تاکنون بسیاری از سردسته‌های عوامل اغتشاش را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دهد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد دستگاه قضایی نیز برابر قانون، برخوردهای لازم را با اشرار و اغتشاشگران انجام دهد تا دل مردم که از پس از این حوادث جریحه دار شده بود، التیام یابد.

وی همچنین با قدردانی از تلاش‌ شبانه روزی کارکنان انتظامی استان در راستای برقراری نظم و امنیت، گفت: با همت تک تک همکاران آرامش خیلی زود به شهر کرمانشاه و دیگر شهرهای درگیر بازگشت.

جاویدان یادآوری کرد: اقتدار پلیس در مواجهه با آشوبگران بار دیگر ثابت کرد ماموران پلیس با جان و دل برای امنیت کشور تلاش می‌کنند و در این راستا نیز شهدایی مانند شهید "ایرج جواهری" تقدیم کردیم.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین به حضور پرشور مردم انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه در مراسم راهپیمایی روز گذشته اشاره و اظهار کرد: مردم با حضور به موضع خود به فرمایشات رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و پیام خود را به گوش دشمنان رساندند.

وی گفت: بصیرت مردم اتقلابی کرمانشاه یکی از دلایلی بود که دشمنان نتوانستند به اهداف و برنامه‌های خود در این استان مرزنشین دست یابند و ثابت کردند که آشوبگران در این کشور جایی ندارند.

جاویدان در پایان فرا رسیدن هفته بسیج را نیز گرامی داشت و گفت: بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) است که در طول 40 سال اخیر نقش به سزایی در موفقیت‌های انقلاب داشته و در جریان حوادث اخیر نیز به خوبی ظاهر شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه فرمانده انتظامی سهمیه بندی بنزین پليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۶۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد

سرهنگ عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با بررسی عوامل انتظامی با خبر شدیم یک راننده تاکسی اینترنتی به شهروندانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند خدمات رایگان ارائه می‌کند و آنها را بدون اخذ کرایه به مقصد می‌رساند که با توجه به همکاری ایشان در تشویق افراد جامعه به رعایت حجاب و عفاف توسط عوامل انتظامی از ایشان دعوت به عمل آمد و مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه طرح نور، ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: اجرای این طرح نیاز به مشارکت همگانی مردم عزیز دارد تا با عوامل انتظامی همگام و همسو باشند و با روشنفکری آگاهانه قوانین جامعه ایران اسلامی را رعایت کنند.

وی افزود: اجرای طرح نور تاکنون رضایت عمومی را به دنبال داشته است و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر مأموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت.

تشویق بانوان به رعایت حجاب

«رشید رستم پی» راننده تاکسی اینترنتی نیز در گفت و گو با خبرنگار مهر هدف از این اقدام را تشویق بانوان به رعایت حجاب و ترویج این فرهنگ اعلام کرد و گفت: ضمن خدمت رایگان به مسافرانی که حجاب خود را رعایت می‌کنند به مسافرانی که به نوعی حجاب و پوشش مناسب ندارند نیز تذکر لسانی می‌دهم تا سهمی در راستای نهادینه سازی این فرهنگ ایرانی اسلامی داشته باشم.

کد خبر 6088432

دیگر خبرها

  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • اجرای طرح برخورد با سارقان در دامغان/ ۸سارق دستگیر شدند
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران