Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@23:47:33 GMT

آغاز عملیات گل‌کاری پاییزه در شهر بندرعباس

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۷۰۱۷

به گزارش ایلنا ، مصطفی خادم اظهار کرد: با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری، گل‌کاری پاییزه در سطح شهر آغاز شده است.

وی گفت: این عملیات در هفته‌های مختلف سال انجام می‌شود و هم اکنون نیز با مساعد شدن آب و هوا، فضای سبز سطح شهر با انواع نشاء گل‌های فصلی تولید شده در گلخانه سازمان، آراسته می‌شود.

خادم بیان کرد: در این عملیات، کاشت در فضای سبز شهر از جمله بلوارهای امام سجاد، طالقانی، غدیر، امام خمینی، میدان صادقیه، میدان انقلاب، میدان دانشگاه کاشت صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا پایان پاییز امسال بیش از 85 هزار نشاء اطلسی f1 در سطح شهر بندرعباس کاشته می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: علاوه بر این، تاکنون 46 هزار نشاء آهار و ۳۵۰۰ نشاء جعفری در بخش‌های مختلف شهر کاشته شده است.

خادم تصریح کرد: کاشت گل فصلی به شیوه بذر در بوستان‌های الزهرا، لاله، گل‌ها، شب، پیامبر اعظم، بلوار قائم، هرمز و بوستان‌های ساحلی کاشت شده است.

وی انواع گلهای فصلی کاشت شده در سطح محدوده را شامل اطلسی، جعفری و آهار عنوان کرد.

خادم عنوان کرد: گل‌کاری‌های انجام شده در قالب فرش گل، کاشت قطعات به صورت تکه‌کاری، ترکیب با چمن و غیره انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حفظ و نگهداری و مراقبت از درختان و گلها و فضای سبز علاوه بر نیروهای فضای سبز شهرداری، نیازمند مشارکت و همکاری شهروندان است.

 سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس از شهروندان شهر بندرعباس تقاضا کرد، با توجه به ضرورت فواید فضای سبز و اثربخشی آن در زیبایی چهره و منظر شهری و تاثیرات مثبتی که گل ها در روحیه شهروندان دارد، در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند و در نگهداری این فضاها با سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس همکاری کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آب و هوا شهرداری فرش فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات

رئیس پلیس فتای فراجا از آغاز طرح عملیاتی این پلیس برای برخورد با تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات و ترویج‌کنندگان خشونت در فضای مجازی در سال‌جاری خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار وحید مجید دراین‌باره گفت: همزمان با آغاز سال ۱۴۰۳ و در راستای پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کارگروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنماهای مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کردند. بر اساس تجزیه، تحلیل و رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری برای کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌شود و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچگونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... را به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتای فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش در فضای مجازی؛ از کاربران خواست تا ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را به پلیس فتا گزارش کنند.

دیگر خبرها

  • آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات
  • آغاز ساخت بوستان دادا و کاکا در بندرعباس
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • (تصاویر) آغاز برنج‌کاری در گیلان
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس