Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شکراله شیرخانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمامی سرپرست خانوارهایی که مشمول سبد حمایتی نشده‌اند اما خود را واجد شرایط می‌دانند، می‌توانند شماره ملی سرپرست خانوار را به کد دستوری #۶۳۶۹* ارسال کنند و طی ۲۴ ساعت برای آن‌ها کد رهگیری ارسال می‌شود.

وی افزود: درخواست به صورت سیستمی بررسی و طی حداکثر ۲۴ ساعت کد رهگیری از طریق پیامک با سرشماره HEMAYAT برای متقاضیان ارسال می‌شود و متقاضیان پس از گذشت ۴۸ ساعت از دریافت آن باید به سامانه hemayat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mcls.gov.ir مراجعه کنند.

شیرخانی با بیان اینکه ملاک و شاخص بررسی درخواست متقاضیان، اطلاعات موجود در پایگاه اطلاعات رفاه ایرانیان است، گفت: پیرو اطلاع‌رسانی مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تدابیر لازم برای بررسی درخواست غیرحضوری متقاضیان در نظر گرفته شده است و افراد از مراجعه حضوری به استانداری، فرمانداری، بخشداری و اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تامین اجتماعی، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و یا اداره‌های شهرستانی خودداری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: هیچگونه پیامکی مبنی بر شمول، قطع و ثبت‌نام یارانه یا طرح حمایت معیشتی برای مردم توسط این وزارتخانه ارسال نمی‌شود و هرگونه پیامک در این خصوص جعلی است.

وی یادآور شد: سهم خانوارهای یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانوار ۲ نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانوار سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانوار چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوارهای پنج نفره و بیشتر نیز ۲۰۵ هزار تومان است.

به دنبال افزایش نرخ بنزین و افزایش درآمد دولت از این محل، قرار شد طی سه مرحله برای گروه‌های هدف که حدود ۱۹ میلیون خانوار و یا جمعیت ۶۰ میلیون نفری هستند پرداخت نقدی کمک حمایتی دولت انجام شود که از هفته گذشته این کمک برای سه گروه ۲۰ میلیونی در سه مرحله واریز شد.

همچنین مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد جامعه هدف کمک حمایتی دولت هستند.

برچسب‌ها ایلام سهمیه بندی بنزین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی طرح حمایت معیشتی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سهمیه بندی بنزین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی طرح حمایت معیشتی دولت ایلام سهمیه بندی بنزین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی طرح حمایت معیشتی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید

در روز‌های اخیر همزمان با برنامه‌های تازه دولت در خصوص طرح کالابرگ الکترونیک و یارانه نقدی شاهد ارسال گسترده پیامک‌های جعلی در خصوص یارانه از سرشماره‌های ناشناس هستیم.

به گزارش تسنیم، به‌عنوان مثال یکی از این پیامک‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

در پیامک زیر از مخاطب خواسته شده است برای مشاهده یارانه معیشتی از طریق لینکی که در داخل پیامک قرار داده شده است، پیگیری انجام شود، این درحالی است که به‌وضوح یک لینک مشکوک با آدرسی نامعتبر در این پیامک‌ها قرار داده شده است که احتمالاً هدف ارسال‌کنندگان آن سودجویی از مردم است.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز باید توجه داشت که بعد از اردیبهشت ۱۴۰۱ و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی، یارانه معیشتی که از سال ۱۳۹۸ برقرار شده بود حذف گردید و به‌صورت یکجا یارانه‌های نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی به حساب یارانه‌بگیران واریز می‌شود.

پیش‌تر از سوی مسئولان نیروی انتظامی درخصوص لینک‌های آلوده و مشکوک که در قالب پیامک ارسال می‌شود هشدار داده شده بود.

دیگر خبرها

  • وزیر کار: دائمی شدن قراردادهای کارگری در نوبت رسیدگی هیئت دولت قرار گرفت
  • مرتضوی: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت
  • هشدار؛ این پیامک‌ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است | تصویر پیامک را ببینید
  • وزیر تعاون: بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند
  • بیکاران به زودی از طریق سامانه‌ای شناسایی می‌شوند | توضیحات وزیر کار درباره لایحه جامع اشتغال
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • هشدار؛ مراقب پیامک‌های جعلی یارانه باشید
  • این پیامک ها درباره یارانه کمک معیشتی جعلی است/ تصویر پیامک را ببینید
  • یک میلیون روستایی و کشاورز در دولت سیزدهم بیمه شدند
  • ببینید | ادعای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره یک وعده مهم در دولت سیزدهم!