Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@19:55:15 GMT

کشف وسایل آبرسانی 4 میلیاردی در کوهدشت

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۷۲۰۹

کشف وسایل آبرسانی 4 میلیاردی در کوهدشت

فرمانده نیروی انتظامی لرستان از دستگیری سارق و کشف وسایل آبرسانی به ارزش ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرستان کوهدشت خبر داد.

 سردار حاجی محمد مهدیان نسب اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت شیرآلات و وسایل آبرسانی بخش درب گنبد کوهدشت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران بخش انتظامی درب گنبد کوهدشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

او  تصریح کرد: مأموران پلیس با انجام تحقیقات گسترده و کار‌های اطلاعاتی سارق سابقه‌دار را در یکی از روستا‌های اطراف شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی لرستان ادامه داد: سارق در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به ۳ فقره سرقت اعتراف و در بازرسی منزل وی اموال مسروقه شامل ۹ عدد فلکه بزرگ آب، ۲۰ عدد تبدیل و زانو و ۴۰ عدد فلنجه مربوط به سیستم آبرسانی کشف و متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شد.

سردار مهدیان نسب خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند./ باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دانشجوی آمریکایی سارق در رودگاه مهرآباد به دام افتاد/ عکس
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت