Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش ارکان مساجد و گرامیداشت بسیج جهانی مستضعفین در مشهد با حضور ائمه جماعات و جمعی از اعضای هیأت امنای مساجد مسجد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: در این همایش رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) به تبیینبرگزاری همایش ارکان مساجد و گرامیداشت بسیج جهانی مستضعفین مراحل زندگی پرداخت و گفت: همه موجودات عالم از تحول برخوردار هستند و نباید روزهای ما مثل هم و به طور مساوی بگذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله مصباح یزدی افزود:اولین قدم برای پیشرفت و پیمودن راه های تقرب الهی، علم و معرفت است.

 

وی با تاکید بر اینکه در کنار علم آموزی و تقوای الهی باید بصیرت افزایی داشته باشیم افزود:ما باید تکلیف شرعی، دینی و معارف الهی را بشناسیم و اراده قوی برای انجام عمل خالصانه داشته باشیم.

 

این مدرس حوزه و دانشگاه ادامه داد: داشتن بصیرت اجتماعی برای روحانیان ضروری است تا بدانند تکالیف آنان چگونه اجرا می شود.

 

وی اطلاع از اخبار روز و مسائل سیاسی و اجتماعی را از ضرورت های روحانیون دانست و توصیه کرد، آنان حتما از منبع قابل اعتماد به این اخبار دسترسی داشته باشند.

 

آیت الله مصباح یزدی تصریح کرد: علم نافع در کنار عمل خالص و بصیرت لازم نسبت به شرایط زمان، مفید است.

 

وی توصیه کرد: در مساجد علاوه بر علوم دینی و معارف الهی، به مسائل روز هم بپردازید و این حرف شیطان است که به بهانه امور دنیایی بودن، ما را از پرداختن به مسائل روز جامعه نهی کنند.

 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) هم در این مراسم گفت: اغتشاشات روزهای اخیر در مشهد بدون هیچ عارضه ای به پایان رسید که این بخاطر تفکر بسیجی حاکم بر مردم است.

 

سردار نظری افزود: به هیچ عنوان این نظام ساقط شدنی نیست؛ چون این نظام جوهره عدالت گرایی دارد و این اعتقاد ماست که این نظام به حاکمیت حضرت امام زمان(عج) متصل خواهد شد.

 

وی در پایان از تمام ائمه جماعات و مردم بخاطر همکاری در این برهه حساس تشکر کرد و در پایان مراسم نیز بیانیه مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان برای حمایت از مطالبات معیشتی مردم قرائت و امضا شد.

 

منبع: خبرگزاری صداوسیما

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد بسیج هفته بسیج بسیج مساجد راهپیمایی هفته بسیج مسجد طراز اسلامی مساجد مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

به گزارش خبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو،محمدرضا مردانی در ابتدای  نشست تخصصی مسئولین بسیج اساتید استان گیلان در دانشگاه گیلان از عملیات تاریخی «وعده صادق» سخن گفته و از دلاور مردان جبهه توحید و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در تحقق وعده امام خامنه ای عزیز(مدظله‌العالی) در تنبیه رژیم صهیونیستی قدم بزرگی برداشتند تقدیر و تشکر کرد و همچنین به عموم مردم و دوستداران انقلاب اسلامی و محور مقاومت تبریک و تهنیت گفت.


وی افزود: البته این بخش کوچکی از توان و قدرت نظامی جمهوری اسلامی بود. تصمیم شجاعانه و مدبرانه فرماندهان ما به تبعیت از مقام معظم رهبری کم نظیر بود و قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد

مردانی با بیان اینکه در مسیر کمک به ارتقای نظام حکمرانی در کنار اساتید بسیجی، اساتید غیربسیجی هم پای کار خواهند آمد و طعم شیرین خدمت به مردم و محرومیت زدایی با کمک به ارتقای کارآمدی نظام را خواهند چشید، گفت: اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور با بیان اینکه دشمنان همواره دانشگاه ودانشجویان را مورد هدف قرار داده اند،بیان کرد: این نشان دهنده اهمیت دانشگاه است،وقتی جوانان خوبی تربیت کنیم و به بدنه مدیریتی کشور تزریق کنیم، مشکلات کشور برطرف خواهد شد.

مردانی ادامه داد: برگزاری نشست‌های تبیینی برای اساتید می‌تواند موجب هم افزایی اساتید شود. جمهوری اسلامی حرم است و دشمن با جنگ ترکیبی همه جانبه به مقابله با این نظام مقدس آمده است و وظیفه دانشگاه‌ها برای مقابله با این جنگ سنگین است.

رئیس سازمان بسیج اساتید باتاکید بر اینکه استان گیلان منطقه قهرمان پرور است افزود: اساتید باید پرچمدار تبیین گری باشند. مقام معظم رهبری فرمودند راه مقابله با این جنگ ترکیبی دشمن تنها تبیین است و باید به درستی مورد استفاده قرار گیرد. سلاح ما اندیشه، بیان و قلم است. این سلاح تاثیر شگرفی می‌تواند داشته باشد.

 

دیگر خبرها

  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • برگزاری نخستین همایش خوشنویسی «کاتبان وحی» + تصویر
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • گرامیداشت روز معلم