Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو کشورمان به مصاف حریفان رفتند و در پایان هر ۸ ملی پوش کشورمان با واگذاری نتیجه به رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

بیشتر بخوانید: شعبانی‌بهار: به کسب سهمیه المپیک در مسابقات تیراندازی امید داریم

با حذف کمانداران ریکرو کشورمان از دور رقابت‌های قهرمانی آسیا، ماموریت اصلی آن ها آغاز شد و  8 کماندار کشورمان باید خودشان را برای رقابت‌هایی که پنجشنبه این هفته و به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار می‌شود، آماده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این رقابت‌ها هر کشور شانس کسب یک سهمیه در بخش بانوان و یک سهمیه در بخش مردان را دارد و در صورتی که کمانداران کشورمان موفق نشوند در این رقابت‌ها سهمیه بگیرند، کارشان برای کسب سهمیه سخت‌تر می‌شود و در این صورت باید در مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی آلمان برگزار می‌شود،  با حریفان رقابت کنند.

بیشتر بخوانید:  رکورد‌های بازیکنان بهتر شده است/ به دنبال تکرار افتخارات گذشته ایم، اما امسال کار دشوارتری داریم

البته تیم‌هایی که جزو قدرت‌های ریکرو آسیا به شمار می‌روند، پیش از این سهمیه‌های خود را قطعی کردند و تیم ملی ریکرو کشورمان برای کسب سهمیه در این مسابقات کار به مراتب آسان تری نسبت به کسب سهمیه در رقابت‌های جهانی آلمان دارد و به همین دلیل شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان نیز ابراز امیدواری کرده بود که کمانداران کشورمان بتوانند در تایلند کار کسب سهمیه را تمام کنند.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فدراسیون تیروکمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • شکست تمام کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه