Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@07:30:57 GMT

مهاجم برزیلی به تیم ملی بحرین پیوست

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۷۴۵۲

مهاجم برزیلی به تیم ملی بحرین پیوست

تیم ملی فوتبال بحرین با دعوت از دو بازیکن جدید و حضور یک مهاجم برزیلی در رقابت‌های جام خلیج فارس شرکت می‌کند.

به گزارش مشرق، تیاگو آگوستو، مهاجم 29 ساله برزیلی و متولد منطقه سانتا کاتریناست که از سال 2013 در لیگ فوتبال بحرین حضور دارد. با تشخیص سوزای پرتغالی، مسئولان فدراسیون فوتبال بحرین اقدامات لازم به منظور تغییر تابعیت این بازیکن را انجام داده‌اند و آگوستو در مسابقات جام خلیج فارس برای نخستین بار پیراهن تیم ملی بحرین را بر تن می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تیم‌های درجه ۲ آسیا موفق‌تر از تیم ویلموتس +عکس

سرمربی تیم ملی بحرین در این مورد گفت: ما تیم قدرتمند و شایسته‌ای داریم، اما یکی از مشکلات تیم در موضوع گلزنی است. فراموش نکنید که در بازی‌های گذشته فرصت‌های زیادی را از دست داده‌ایم و تیم ملی بحرین معمولاً نتایج پرگلی برابر حریفانش به دست نمی‌آورد. با این وجود حضور تیاگو اتفاق بسیار خوبی است. او یک مهاجم قدرتمند با توان گلزنی بالاست که می‌تواند در بازی‌های دور برگشت به تیم ما کمک کند. مهاجم جدیدمان را در مسابقات جام خلیج فارس مورد آزمایش قرار می‌دهیم تا برای بازی‌های دور برگشت مرحله مقدماتی به هماهنگی لازم با تیم برسد و در سه بازی حساس مقابل هنگ‌کنگ، ایران و کامبوج از او استفاده کنیم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین فوتبال مهاجم برزیل تیم ملی بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بازدید 19 مائیر مصری کارشناس صهیونیست در مناظره با کارشناس عراقی، تصور شکل گیری یک ناتو منطقه‌ای عبری-عربی علیه ایران را هیچ خواند و گفت: «معنای ناتو است که اگر مثلاً به بحرین حمله شد، اسرائیل باید از مرزهای بحرین دفاع کرده و جان فرزندان خود را فدا کند. آیا اسرائیل دیوانه است که چنین کاری کند؟ هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!» این مناظره دیدنی را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • هیچ خانواده اسرائیلی مایل نیست که فرزندش را برای دفاع امارات و بحرین بفرستد!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟