Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@16:32:17 GMT

بررسی بازگشت ۶ واحد صنعتی به تولید و اشتغال

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۷۴۹۲

بررسی بازگشت ۶ واحد صنعتی به تولید و اشتغال

پنجمین نشست تملیک واحدهای تولیدی شهرستان‌های البرز و آوج روز دوشنبه با حضور مسئولان قضایی، اداری و مدیران عامل بانک در دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قزوین برگزار شد.
در این نشست، وضعیت تملیک ۶ واحد تولیدی (پنج واحد در شهرستان البرز و یک واحد در شهرستان آوج) برای خروج از تملک و رونق تولید مورد بررسی و نظرات مسوولان قرار گرفت و راهکارهای لازم ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این واحدهای تولیدی که همگی صنعتی هستند، به علت بدهی بیمه، گاز و تقسیط بانکی به تملک بانک‌های رفاه کارگران، توسعه تعاون، سپه، تجارت، ملی و ملت قرار گرفته‌اند.



مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین در این نشست گفت: برای رونق تولید و اشتغال بسیار مهم است که واحدها از تملیک خارج شده به تولید بازگردند.

مرتضی علیخانی با بیان اینکه بانک‌ها نباید بنگاه‌داری کنند، اظهار داشت: تلاش می شود پس از تشکیل نشست و ارائه راهکار شرایطی را فراهم کنیم که یک سرمایه‌گذار با شروع به کار به رونق تولید و اشتغال بپردازد.

هفته پیش در چهارمین نشست بررسی واحدهای تملیکی خروج ۱۳ واحد تولیدی در شهرستان تاکستان مورد بررسی قرار گرفت.

از ۸۳ واحد تولیدی تملیک شده در استان قزوین، ۵۶ واحد به طور کامل به تملک بانک‌ها درآمده و ۲۷ واحد درحال تملک است. 

برچسب‌ها رونق تولید شهرستان البرز آوج صنعت بانک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید شهرستان البرز آوج صنعت بانک رونق تولید شهرستان البرز آوج صنعت بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت: در سال گذشته ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در سطح استان مصرف گاز طبیعی داشتیم، که  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان است.

وی بابیان اینکه با تلاش‌های انجام شده به منظور بهره مندی هر چه بیشتر مردم برای استفاده از این انرژی، هم اکنون بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در سطح استان نصب شده و در ادامه افزود: که  از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها ، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ۹ هزار و ۳۷۳ کیلومتر در سطح روستا‌ها و ۳ هزارو ۱۰۵ کیلومتر در سطح شهر‌ها و ۷۸۶ کیلومتر برای واحد‌های تولیدی و صنعتی شبکه گذاری شده است.

فعله گری افزود: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود، در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف آن ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده که با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت پیشرفت ۲۵۲ درصدی نمایان می‌گردد.

وی با بیان اینکه با توجه به شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم  و در راستای تحقق بخشیدن، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان را در دستور کار قرار داده است و با توجه به زمینه فعالیت مهم و اساسی دیگر به معین بودن استان کردستان در استان هرمزگان با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی را به شبکه سراسری وصل نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • توافق برای ورود ۱۰۰ مگاوات برق برای تامین انرژی واحد‌های تولیدی
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل