Web Analytics Made Easy - Statcounter

حکیم گفت: در شش ماهه گذشته بیش از 400 مورد بازرسی از صنوف مختلف شهرستان لنده صورت گرفته است که بیش از 90 نفر از صنوف متخلف به مبلغ یکصدو12میلیون تومان جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس احمد حکیم در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری از تشدید بازرسی با هدف کنترل قیمت‌ها پس از گرانی بنزین در شهرستان های کهگیلویه،چرام وب لنده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و لنده گفت: در شش ماهه گذشته بیش از 400مورد بازرسی از صنوف مختلف شهرستان لنده صورت گرفته است که بیش از 90نفر از صنوف متخلف به مبلغ یکصدو12میلیون تومان جریمه و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

حکیم در ادامه گفت: شهروندان می توانند شکایات و اخبار مربوط به تخلفات صنوف مختلف را از طریق سامانه 124 رسیدگی به شکایات اقتصادی در میان بگذارند تا در اسرع وقت بازرسان ضمن حضور و بررسی در صورت مشاهده تخلف صنفی واحد با وی برخورد قاطع صورت گردد.

وی در ادامه از قاطبه  از مردم خواست هر گونه افزایش خودسرانه قیمت و تخلفات صنفی، اقتصادی و صنعتی را با این سامانه در مان بگذارند.

رئیس اداره صمت شهرستان کهگیلویه و لنده گفت: بیش از 400تن برنج در انبار غله شهرستان کهگیلویه ذخیره داریم که مجوز توزیع 150تن ان با هدف تنظیم بازار در روزهای آتی وارد بازار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • پلمب ۱۰ داروخانه گیاه پزشکی متخلف در داراب
  • جریمه ۵ میلیارد ریالی صافکار متخلف اردبیلی
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • سه واحدصنفی متخلف تعزیراتی شدند
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد