Web Analytics Made Easy - Statcounter

توپچی‌ها دیگر حرف‌های امری را باور نمی‌کنند و او را ناجی تیم نمی‌دانند. 

طرفداری- بازیکنان آرسنال نسبت به اونای امری بی اعتماد شده‌اند و کلید حل مشکلات تیم را در دستان او نمی‌بینند.

به گزارش مت لاو از تلگراف، تساوی سخت آرسنال مقابل ساوتهمپتون در ورزشگاه امارات، به تقویت این حس که باید شخص دیگری جای امری روی کار بیاید کمک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب‌ها، تاکتیک‌ها و دستور العمل‌های این سرمربی اسپانیایی برای بازیکنانش گیج کننده بوده است و آن‌ها معتقدند که تیم در این شرایط هویت خودش را از دست می‌دهد. ظاهرا چیپس کسویک (یکی از مدیران آرسنال) پس از نتیجه‌ ضعیف روز شنبه و به خاطر اوضاع نابه سامان باشگاه از سمت خود کناره گیری کرده است. امری هنوز هم در رختکن تیم از حامیانی برخوردار است ولی تعداد آن‌ها رو به کاهش بوده است و بازیکنان از این می‌ترسند که فرمول نجات تیم دست او نباشد.

یک منبع از باشگاه‌ آرسنال به تلگراف گفته است:

مشکل سرمربی است. او هنوز تصمیمات بدی می‌گیرد و تاکتیک‌هایش را تغییر می‌دهد. تیم هیچ هویتی ندارد و بازیکنان هیچ پیشرفتی را مشاهده نمی‌کنند. نتایج و نمایش‌های اخیر، تاثیر زیادی روی خودباوری اعضای تیم داشته است. آیا هنوز کسی هست که فکر کند آن‌ها می‌توانند زیر نظر این سرمربی به لیگ قهرمانان راه پیدا کنند؟ فکر نمی‌کنم. 

عدم راهیابی به لیگ قهرمانان، کار آرسنال برای حفظ بازیکنان ارزشمندش مثل پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت را سخت می‌کند. آرسنال امیدوار بود قرارداد جدیدی با هر دو بازیکن یاد شده امضا کند ولی بر حسب این شرایط، بعید است پیشرفتی در گفتگوها حاصل شود. بازیکنان و طرفداران تیم خواستار این هستند تا اتفاقی مشابه اخراج مائوریسیو پوچتینو از تاتنهام و جانشینی او با ژوزه مورینیو، در آرسنال هم رخ بدهد. یک منبع در این رابطه به تلگراف گفت:

روی کار آمدن مورینیو در تاتنهام، اوضاع را بدتر کرد. شاید همه او را دوست نداشته باشند، ولی مورینیو یک قهرمان است و تاتنهام هم نشان داد که به دنبال قهرمانی است. اونای امری در سطح مربیانی مثل (پپ) گواردیولا، (یورگن) کلوپ یا حتی مورینیو نیست. فرانک لمپارد تا همین حالا هویتی در چلسی بنا کرده است و برندان راجرز هم در لسترسیتی خیلی خوب کار می‌کند. همه این‌ها فشار بیشتری را روی امری وارد می‌کنند. 

اگر آرسنال تصمیم به اخراج امری بگیرد، محتمل‌ترین سناریو سپردن موقت هدایت تیم به دستیار او یعنی فردی لیونبرگ است و احتمالا استیو بولد هم به این مربی کمک خواهد کرد. این باعث می‌شود تا آرسنال فرصت داشته باشد تا تابستان آینده، بهترین گزینه را انتخاب کند. اما اگر آرسنال به رقابت‌های اروپایی نرسد و همچنین خطر از دست دادن اوبامیانگ و لاکازت را حس کند، شاید شانس همکاری با راجرز، میکل آرتتا یا یولیان ناگلزمن هم به شدت کاهش پیدا کند. کاپیتان پیشین تیم یعنی پاتریک ویرا که رابطه نزدیکی با مدیر فنی آرسنال یعنی ادو دارد، طی 9 بازی اخیر به عنوان سرمربی نیس فقط یک برد کسب کرده است و گزینه جالبی به نظر نمی‌رسد. به تازگی جمعی از طرفداران آرسنال در قالب جنبش «برای ما اهمیت دارد، برای شما چطور؟» به انتقاد از عملکرد مدیریت باشگاه طی دهه اخیر پرداخته‌اند. 

همین وضعیت باعث شده است تا کسویک تصمیم به استعفا بگیرد. او که از سال 2005 جزو مدیران آرسنال است، از افراد تصمیم گیرنده باشگاه نیست ولی از شرایط فعلی به ستوه آمده است.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در انتخاب جانشین توماس توخل برای فصل آینده به بن‌بست رسیده است. رالف رانگنیک هم مانند ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان در تیم فعلی خود ماندگار شد و به باواریایی‌ها جواب رد داد.

توماس هیتسلسپرگر، ملی‌پوش سابق آلمانی، در پستی از مدیران بایرن و نحوه رفتار آنها برای یافتن و به توافق رسیدن با مربی جدید انتقاد کرد. او نوشت: «من نمی‌فهمم چرا افراد در بايرن اینقدر احساس مسئولیت می‌کنند که حتما باید اطلاعاتی درباره مربی ارائه دهند و حتی با نامزدهای ممکن صحبت کنند. هاینر رئیس باشگاه است، اولی هوینس رئیس افتخاری است. مکس ایبرل مدیر ورزشی است و بنابراین او مسئول است، هیچکس دیگری مسئول انتخاب مربی نیست جز او.»

عصر سه‌شنبه هربرت هاینر توافق با رانگنیک را تایید کرده بود و در مصاحبه‌ای گفته بود: «ما در حال مذاکره خوبی با رالف رانگنیک هستیم و توافق نزدیک است.» یان کریستن درسدن، مدیر عامل باشگاه هم در همان روز گفت: «به‌زودی تصمیم خواهیم گرفت، مربی جدید خیلی زود معرفی می‌شود.»

چهار روز قبل هم هوینس تایید کرده بود که رانگنیک گزینه نهایی آنهاست و در یک مصاحبه قبل‌تر هم از توماس توخل، سرمربی فعلی، انتقاد کرده بود که حواشی زیادی را به وجود آورد و گفته می‌شود این حواشی در پاسخ منفی رانگنیک تاثیرگذار بوده است، چراکه سرمربی اتریش با دیدن این حواشی تصمیم گرفته کار کردن تحت فشار در بایرن مونیخ را قبول نکند.

دیگر خبرها

  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • میکل آرتتا: منچسترسیتی امتیاز از دست خواهد داد
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • بایرن مونیخ به دنبال استخدام اشمیت یا دزربی
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!