Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از پیشرفت ۶۶ درصدی احداث پست انتقال ۲۳۰.۶۳ کیلوولت اتحاد کامیاران و اتصالات خطوط آن با اعتباری بالغ‌بر ۹۲۵ میلیارد ریال در استان کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت نیرو، علی اسدی با بیان اینکه طبق برنامه زمان‌بندی، این پست در سال 1399 به مرحله بهره‌برداری می‌رسد، گفت: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، امکان تغذیه مطمئن پست‌های فوق‌توزیع منطقه و همچنین پست مصوب 63.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

20 کیلوولت کامیاران2 به‌منظور تأمین نیاز مشترکان جدید در شهرستان کامیاران و حومه آن شهرستان از اهداف مهم احداث این پروژه است.


وی در خصوص مشخصات فنی این پروژه گفت: این پروژه دارای دو فیدر خط 230 کیلوولت، دو فیدر ترانس 230 کیلوولت، چهار فیدر خط 63 کیلوولت و دو دستگاه ترانسفورماتور قدرت هر یک به ظرفیت 80 مگاولت‌آمپر و جمعاً به میزان 160 مگاولت‌آمپر، یک کیلومتر خط 230 کیلوولت هوایی با هادی کاناری و 5.5 کیلومتر خط 63 کیلوولت هوایی با هادی لینکس است.


مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب افزود: پست 230.63 کیلوولت اتحاد کامیاران، اولین پست در رده ولتاژی خود در شهرستان کامیاران از توابع استان کردستان است که با پیشرفت فیزیکی معادل 66 درصد و با اعتباری بالغ بر 850 میلیارد ریال در در حال اجرا بوده و در زمینی به مساحت 5 هکتار در یک کیلومتری این شهرستان در حال احداث است.


اسدی با اشاره به پیشرفت 78 درصدی تأمین تجهیزات و پیشرفت 58 درصدی نصب آنها خاطرنشان کرد: این پروژه در بخش ساختمانی شامل تسطیح و محوطه‌سازی، احداث ساختمان کنترل، اتاقک‌هایBCR، جدول‌گذاری و آماده‌سازی خیابان‌های محوطه پست دارای 60 درصد پیشرفت فیزیکی است که ترانسفورماتورهای قدرت و کمپکت آن، روی فوندانسیون‌های مربوطه استقرار داده شده و سیرکوله روغن در آنها نیز انجام شده است.


وی در ادامه افزود: احداث خطوط اتصالی مربوط به پست شامل یک کیلومتر در بخش 230 کیلوولت و 5.5 کیلومتر در بخش 63 کیلوولت به‌صورت دومداره هوایی با برج‌های مشبک فلزی و با اعتباری بالغ بر 75 میلیارد ریال برای کارهای طراحی، تأمین تجهیزات و عملیات اجرایی به پیمانکار واگذار شده که چک سروی و تجهیز کارگاه انجام و حفاری و بتن‌ریزی پایه برج‌ها و همچنین تأمین تجهیزات با پیشرفت کلی معادل 20 درصد توسط پیمانکار در حال انجام است.


مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان اظهار امیدواری کرد با بهره‌برداری از این طرح در سال 1399 گامی در جهت توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی شهرستان کامیاران و استان کردستان برداشته شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد نماز جمعه مسجد بسیج هفته بسیج مسجد راهپیمایی کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد اردبیل برق رسانی استان کردستان برق کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری