Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@21:31:33 GMT

ویلموتس جواب فدراسیون را نداد

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۷۷۵۴

ویلموتس جواب فدراسیون را نداد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،فدراسیون فوتبال ایران این روزها به دنبال توافق با جانشین مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی این کشور است. محتمل‌ترین گزینه برای جانشینی ویلموتس، برانکوایوانکوویچ است.

با این حال فدراسیون فوتبال ایران برای ویلموتس پیغام‌های جدیدی ارسال کرده که  ویلموتس همه آن‌ها را بی جواب گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد این سرمربی تا پایان سال میلادی به ایران سفر نمی‌کند، چون بازی تدارکاتی در دستور کار فدراسیون فوتبال برای تیم ملی به منظور آماده سازی پیش از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیست.

پیش از این عنوان شده بود فدراسیون فوتبال با مارک ویلموتس برای جدایی به توافق رسیده است، اما تا این لحظه خبری از واکنش ویلموتس نیست و همچنان او سکوت کرده است.

256 251

کد خبر 1324449

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال آندره استراماچونی سهمیه بندی بنزین تیم ملی فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ سینمای ایران ایالات متحده آمریکا بنزین حسن روحانی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!

به گزارش "ورزش سه"، دقایقی پیش سایت فدراسیون فوتبال آرای کمیته انضباطی در خصوص تخلف سه باشگاه مختلف را روی خروجی خود قرار داد و سه تیم استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان بندر انزلی را جریمه کرد.

هر سه تیم به دلیل رفتار هوادارانشان، به ترتیب ۱۰۰ میلیون تومان (استقلال)، ۱۰۰ میلیون تومان (صنعت نفت) و ۱۵۰ میلیون تومان (ملوان بندر انزلی) جریمه شدند که البته این آرا قابل تجدید نظر است. 

جریمه استقلال به دلیل پرتاب لیزر توسط تماشاگران، جریمه نفت به دلیل توهین هواداران به مقام رسمی و پرتاب لیزر و جریمه ملوان به دلیل پرتاب مواد محترقه و توهین به مقام رسمی و توقف در بازی رخ داده است.

به هر صورت ۳۵۰ میلیون تومان با سه نامه اداری نشان می‌دهد که فدراسیون‌داری هم می‌تواند در زمره شغل‌های پردرآمد در نظر گرفته شود!

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • شروط مهم فدراسیون فوتبال برای برگزاری فصل آینده لیگ برتر
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح/ «نتانیاهو» به دیپلماسی جواب نداد؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • حکم فدراسیون در مورد هوادار جنجالی سپاهان!
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد