Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد از سرمایه گذاری بیش از ۹۵۰ میلیارد تومانی ایمیدرو در این استان خبر داد.

«سالار حسین پور» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: واحدهای صنعتی و معدنی راکد و تعطیل استان شناسایی شدند و برنامه داریم که ۹۰ واحد دارای اولویت استان را تا پایان امسال به چرخه تولید باز گردانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: بیش از ۳۰ واحد صنعتی و معدنی استان به چرخه تولید بازگشتند و دنبال این هستیم که از طرفیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید به بهترین شکل استفاده کنیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در زمینه اکتشافات معدنی از ظرفیت‌های ایمیدرو استفاده خواهیم کرد، استان کهگیلویه و بویراحمد تا کنون نتوانسته بود از ظرفیت های ایمیدرو بهره ای ببرد.

حسین پور تصریح کرد: طرح ها و پروژه هایی را به ایدرو معرفی کرده ایم از جمله صنایعی که با پایه و بیس شیمیایی هستند.  

وی ادامه داد: در زمینه صنایع معدنی تعدادی طرح را از جمله تولید کاغذ از سنگ و تولید گچ‌های صنعتی و رول‌های گچی صنعتی را به ایمیدرو معرفی کرده ایم  و بعنوان سرمایه گذار بخش دولتی از این ظرفیت استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: میزان سرمایه گذاری اولیه در زمینه تولید کاغذ از سنگ آهک حدود ۵۰۰ میلیارد تومان و در زمینه گچ‌های صنعتی و رول‌های صنعتی ۴۵۰ میلیارد تومان است که البته این سرمایه گذاری می تواند متناسب با شرایط اقتصادی تغییر کند.

حسین پور بیان کرد: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را ذخیره داریم و با مشکلی مواجه نیستیم در صورت نیاز می تواینم بازار را تنظیم کنیم. نظارت بر بازار را تشدید خواهیم کرد و به مردم حواس‌مان خواهد بود.

وی بیان کرد: ۲۸ هزار واحد صنفی در استان کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند که ۴۵هزار نفر اشتغال مستقیم ایجاد شده است که حدود ۱۵۰هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم از بخش اصناف استان بهره مند می شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی صنعت معدن و تجارت كهگيلويه و بويراحمد ايميدرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، عملیات اجرایی ساخت سردرب دانشگاه یاسوج سال ۱۳۹۶ آغاز شد.
این سردرب ۱۸ متر ارتفاع و ۲۸ متر طول دارد، استفاده از معماری ایرانی- اسلامی در این طرح مورد توجه است.

طرح کلی سردرب دانشگاه یاسوج دارای ویژگی های خاصی و در جنوب کشور منحصر به فرد است و می تواند معرف استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • سرمایه‌گذاری صنعتی ۱۰ هزار میلیارد تومانی در کرمانشاه با تسهیلات سفر رئیس جمهور
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۰ هزار نفر در طرح های صنعتی ایلام مشغول به کار هستند
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد