Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه نینوای گلستان با بیان اینکه نگاه به بیرون برای پیشرفت یک خطای راهبردی است، گفت: باید راه را برای حضور جوانان باز و آنان را بازیگر اصلی در میدان‌های مختلف کرد. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار حسین معروفی پیش از ظهر امروز در مجمع عالی بسیجیان استان گلستان اظهارداشت: بسیج یک مجموعه نظامی نیست بلکه منظومه‌ایست که در همه عرصه‌ها نقش موثری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اثرگذاری بسیج به خاطر این است که این نهاد یک جریان، فکر و آرمان برگرفته از مکتب وحی و اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه بسیج می‎تواند جامعه را در مقابل هجمه‌ها مصون نگه دارد، گفت: بسیج ضامن امنیت جامعه است، این امنیت صرفا فیزیکی نیست بلکه در سایر حوزه‌ها از جمله فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و غیره تعریف می‌شود.

فرمانده سپاه نینوای استان با تأکید براینکه بسیج سیاست‌زده نیست، افزود: در حوزه سیاسی اگر سیاست را اخلاقی کرده بودیم و از سیاسی‌شدن اخلاق جلوگیری می‌کردیم بسیاری از مشکلات ما حل می‌شد. نمونه بارز آن را می‌توان در بیانات یکشنبه گذشته مقام معظم رهبری جستجو کرد. اگر این مدیریت انقلابی نبود شاید کشور ما هم شبیه آشوب‌های لبنان و عراق را تجربه می‌کرد.

جامعه دانشگاهی باید مسائل روز کشور را برای جوانان تبیین کندبذرپاش در زاهدان: مشکلات کشور با مسئولیت‌پذیری جوانان برطرف می‌شودخطر در کمین قم است؛ تلاش دشمن برای انحراف مردم و جوانان

وی ادامه داد: دشمنان در لبنان با کمک صهیونیست‌ها، در عراق با استفاده از بعثی‌ها و در ایران با استفاده از عناصر سلطنت‌طلب و منافقان به دنبال ناامنی و ناآرامی بودند. دشمنان این مثلث را از مدت‌ها پیش طراحی کرده بودند اما روحیه بسیجی ملت ایران این توطئه‌ها را خنثی کرد.

سردار معروفی با تاکید براینکه بسیج متعلق به حزب و گروه خاصی نیست، بیان داشت: ما اجازه نخواهیم داد فرد یا افرادی سپاه و بسیج را منزلگاهی بدانند که خواسته‌های حقیرانه خود را با آن گره بزنند و آرمان‌های والای سپاه و بسیج را که حفاظت از آرمان‌های انقلاب است، فدا کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد بسیج خاطرنشان کرد: بصیرت، آگاهی، به‌روز بودن، بموقع عمل کردن و اخلاص در عمل از ویژگی‎های بسیج بوده؛ آنچه سبب ماندگاری 40 ساله شجره طیبه بسیج شده، اخلاص در عمل است.

سردار معروفی به بن بست‌شکنی بسیج در تمامی عرصه‌ها اشاره کرد و گفت: در جنگ ما حتی سیم خاردار نداشتیم و کشوری هم آن را به ما نمی‌داد اما امروز با تفکر بسیجی موشک نقطه‌زن داریم. این سیستم موشکی هوشمند و کاربران هوشمند بسیجی هستند که می‌توانند پهبادهای فوق مدرن دشمن را سرنگون کنند. در زمینه علمی، نانو، هسته‌ای و غیره با فرهنگ بسیجی موفقیت‌های زیادی کسب کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه نگاه به بیرون برای پیشرفت یک خطای راهبردی است، اظها‌رداشت: باید راه را برای حضور جوانان باز و آنان را بازیگر صحنه اصلی کرد. چرا به جوانانی که برای 20 سال آینده برنامه دارند توجه نمی‌کنیم و میدان نمی‌دهیم.

فرمانده سپاه نینوای استان مجمع عالی بسیجیان را زمینه ساز جمع کردن نخبگان بسیجی و انقلابی عنوان کرد و گفت: این مجمع برای موازی‌کاری با دولت نیست و اصولا مجمع عالی بسیجیان دولت در سایه نبوده و نیست. بلکه همه هدف آن برطرف کردن مشکلات و برداشتن موانع و محرومیت از جلوی پای مردم است.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۷۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • یکی دیگر از مرزبانان در بانه به شهادت رسید
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • پیشرفت‌های علمی نتیجه آموزش‌های معلمان است
  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • تحویل ۲۵ واحد مسکن به نیازمندان توسط سپاه اردبیل
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • تأمین آب ۱۲۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون