Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@03:06:02 GMT

مردم یزد اقدام اغتشاشگران را محکوم کردند

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۸۰۴۹

به گزارش مهر، راهپیمایی مردم یزد صبح امروز از میدان شهید بهشتی آغاز شد و مردم یزد با حضور پرشکوه خود، اقدامات اخیر آشوبگران را محکوم کردند.

مردم امروز با جدا کردن صفوف خود از اغتشاشگران، نشان دادند که نقشه های شوم دشمن را دریافته اند و اجازه نمی دهند دشمنان و ایادی آنها به بهانه اعتراض مردم، امنیت کشور را مختل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهپیمایان یزدی در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی، اعتراض خود را با سیاست های اقتصادی دولت اعلام کردند و خواستار کنترل گرانی و رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم شدند.

این اعتراض‌ها در حالی مطرح شد که مردم تاکید داشتند به دشمن اجازه نمی دهند که از مطالبات به حق آنها سوء استفاده کرده و خواسته به حق مردم را به عاملی برای ایجاد اختلال در امنیت کشور تبدیل کنند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهایی از جمله «ای دولت گفتگو پیش از تصمیم گفتگو» گلایه خود را از دولت به خاطر عدم شفافیت با مردم اعلام کردند.

«مرگ بر مفسد اقتصادی»، «اشرار، منافق، اعدام باید گردد»، «آشوبگر منافق اعدام باید گردد» از دیگر شعارهای مردم یزد در راهپیمایی امنیت بود.

مردم یزد همچنین با سر دادن شعارهای «پیام حضور مردم حمایت از ولایت»، «این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده»، «ما همه با هم هستیم، پشت ولایت هستیم»، «اطاعات از ولایت حمایت از امنیت» یک بار دیگر ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند.

شعارهای «مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود خائن» نیز امروز توسط راهپیمایان یزدی سر داده شد.

نظیر این راهپیمایی امروز در بیش از ۶۰ نقطه از استان یزد برپا شد و مردم حضوری پرشور در این راهپیمایی ها داشتند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت

صفحات اول روزنامه های ورزشی امروز اروپا را هرروز در طرفداری بخوانید

طرفداری | شکست پاری سن ژرمن در خانه دورتموند و تمایل بارسلونا به خرید یوسوا کیمیش تیترهای کیوسک امروز (پنجشنبه 2 مه 2024) بودند.

سیبلس داغ 
ام باپه باید کامبک بزند سقوط ام باپه برابر دیوار زرد
کروس می‌ماند فولکروگ به آلمانی‌ها مزیت داد
کیمیش در اولویت پاری سن ژرمن باید کامبک بزند
آرائوخو، تصمیم قریب‌الوقوع جیدون هیجان‌انگیز
رشفورد: عجله‌ای برای رفتن ندارم
مارکوس با وجود تمایل باشگاه برای فروشش، در یونایتد خوشحال است به دیوار خوردند 2 مه در ایتالیا تعطیل رسمی است و روزنامه‌های ورزشی این کشور منتشر نمی‌شوند.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • سقوط ام باپه مقابل دیوار زرد؛ محکوم به بازگشت
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • شهروندان تونسی و لبنانی در حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند
  • کاخ سفید: اقدام دانشجویان معترض در دانشگاه کلمبیا محکوم است
  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • ‌بازداشت ۵۷ محکوم متواری در گیلان
  • یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا محکوم شد
  • «مجلس» یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا را محکوم کرد