Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئولان باشگاه تراکتور تبریز نسبت به بازی روی چمن مصنوعی در دیدار با نود ارومیه در جام حذفی ابراز نارضایتی کردند. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از بازدید روزهای گذشته مسئولان سازمان لیگ از ورزشگاه‌های شهر ارومیه، در نهایت استادیوم تازه تأسیس و 15 هزار نفری شهید باکری این شهر به‌عنوان میزبان دیدار تیم‌های نود ارومیه و تراکتور تبریز در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی انتخاب شد، اما هنوز شورای تأمین استان آذربایجان غربی با برگزاری این بازی موافقت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخاب ورزشگاه شهید باکری که دارای چمن مصنوعی است و بلاتکلیفی موجود در برگزاری این مسابقه، باعث گلایه مسئولان باشگاه تراکتور شده و اعضای کادرفنی این تیم معتقدند در صورت بازی روی چمن مصنوعی، باید از مدت‌ها قبل به آنها اطلاع داده می‌شد تا تمرینات خود را برای بازی روی این نوع چمن برنامه‌ریزی کنند.

در هر صورت با وجود ابهام در برگزاری دیدار تیم‌های نود ارومیه و تراکتور، قرار است شاگردان دنیزلی طبق برنامه تمرین امروز (دوشنبه) ظهر خود را برپا کنند و سپس راهی شهر ارومیه شوند.

احتمال لغو دیدار نود ارومیه و تراکتور در جام حذفی

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال نود ارومیه فوتبال تراکتور تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال نود ارومیه فوتبال تراکتور تبریز جام حذفی فوتبال ایران تیم فوتبال نود ارومیه فوتبال تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین ۱۰ درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

تیم استقلال از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

 

 

دیگر خبرها

  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال