Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که سینماهای زنجیره‌ای «وو» در بریتانیا در حال نمایش فیلم گانگستری «داستان آبی» بودند، حمله‌ای از سوی گروهی مسلح به قمه به سینما انجام شد که در نهایت موجب شد این فیلم از ۹۱ سینمای این زنجیره پایین کشیده شود.

اخبار فرهنگ و هنر - این رویداد شنبه شب در بیرمنگام یکی از شهرهای مرکزی انگلستان و در یک مجموعه چند منظوره رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیرمنگام دومین شهر پرجمعیت بریتانیاست و سینما به دلیل حضور خانواده‌هایی که هم‌زمان برای تماشای «یخ زده ۲» دیزنی در اولین آخر هفته اکرانش آمده بودند، پر از جمعیت بود.   

برمبنای گزارش‌ها این هرج و مرج پس از آن شروع شد که در حین نمایش فیلم، گروهی که برخی از آن‌ها مسلح به قمه بودند وارد سینما شدند. در این وضعیت دیگر تماشاگران و به ویژه کودکان خانواده‌هایی که برای تماشای «یخ زده» آمده بودند، شروع به فرار و جیغ کشیدن کردند و اوضاع کاملا به هم ریخت.

پلیس بلافاصله وارد عمل شد و با استفاده از سلاح‌های الکتریکی سعی در متفرق کردن معترضان کرد و در نهایت ۵ فرد را که سن ۴ نفر آن‌ها زیر ۱۵ سال بود و یک جوان ۱۹ ساله را، دستگیر کرد. یکی از این افراد دختری ۱۳ ساله بود. در این ماجرا چندین افسر پلیس زخمی شدند و از گروه مهاجمان ۳ قمه و یک چاقو به دست آمد. انتظار می‌رود شمار دستگیرشدگان افزایش یابد.

«داستان آبی» که اوایل این ماه در لندن برای نخستین بار روی پرده‌های نقره‌ای رفت، توسط پارامونت در بریتانیا اکران شده و داستان دو دوست لندنی را روایت می‌کند که زندگی‌شان بر اثر خشونت نابود می‌شود. این فیلم را اندرو اونووبلو فیلمساز لندنی ساخته است که در یوتیوب به عنوان یک هنرمند رپ شناخته شده است. این فیلم برای گروه سنی بالای ۱۵ سال است.

این فیلمساز پس از ماجرا با انتشار پیامی گفت فیلمش نه درباره خشونت بلکه درباره عشق است.

پس از این ماجرا یک پیام تلفنی در شبکه سینماهای «وو» برای درخواست‌کنندگان این فیلم پخش می‌شود که حاکی از این است که نمایش فیلم «داستان آبی» دیگر در این زنجیره سینماها ادامه نخواهد یافت.

سخنگوی این شبکه سینمایی هم گفت که این تصمیم گرفته شده و فیلم دیگر در این زنجیره سینمایی نمایش داده نخواهد شد. وی تاکید کرد که سلامتی و ایمنی مشتریان و کارمندان این زنجیره مهمترین مساله برای آنهاست.

گفته شده پلیس با اسلحه‌های الکتریکی و سگ‌های پلیس بلافاصله وارد سینما شد و سعی کرد تا این گروه را از سینما خارج کند. یک شاهد گفته است نگرانی پلیس از مسلح بودن این گروه بود و روشن نبود که آیا گروه دیگری هم وارد عمل می‌شود و کار گسترش می‌یابد یا خیر.  

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سینمای جهان داستان آبی فیلم گانگستری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۶ نفر اراذل که اقدام به عربده کشی، شرارت، ضرب‌وجرح و ایجاد رعب وحشت در بین شهروندان در محدوده باقرشهر کردند، خبرداد. - اخبار استانها -

سرهنگ محمدقاسم طرهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در ری، با بیان اینکه اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه می‌شود؛ به نارضایتی مردم در این رابطه اشاره و اظهار داشت: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله و تحت هیچ شرایطی اجازه نمی‌دهد افرادی نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند.

وی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری 6 شرور و اراذل و اوباش سابقه‌دار در عملیات هوشمندانه و مقتدرانه مأموران انتظامی کلانتری 175 باقرشهر، افزود: شروران دستگیر شده که در 48 ساعت گذشته با نزاع و درگیری، عربده‌کشی و ضرب‌وجرح باعث رعب و وحشت در بین مردم شده بودند؛ در اقدامی غافلگیرانه در مخفیگاهشان در محدوده باقرشهر دستگیر و در برابر اقتدار پلیس به زانو درآمدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه دستگیری این شروران باعث رضایتمندی مردم و تقدیر آنان از عملکرد مقتدرانه پلیس را موجب شد، گفت: متهمان دستگیر شده که دارای سوابق متعدد شرارت و سرقت هستند و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

دستگیری سارقان 300 میلیاردی در اشتهارد

سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه برهم زدن نظم، امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان دادن به اراذل و اوباش را نخواهد داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «فسیل» در نمایش برخط هم رکورد زد
  • دین سینما به امام صادق‌(ع) چه زمانی ادا می‌شود؟
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • جزئیات مست عشق؛ مولانا و شمس در پرده سینما
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کدام فیلم‌های سینما به جامعه کارگری ادای دین کردند؟
  • پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه معرفی شد
  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • سینما به روایت «آپاراتچی»
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)