Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:17:41 GMT

گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در قزوین تشدید می شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۸۸۱۶۱

گشت های مشترک تعزیرات حکومتی در قزوین تشدید می شود

هوشنگ محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این اداره کل از لحظه اجرای «طرح اصلاح نرخ بنزین»  و با توجه به احتمال سوء استفاده سودجویان از این شرایط، اقدامات خود را آغاز کرد.

وی افزود: گشت های مشترک تعزیرات حکومتی جهت رصد و پیمایش بازار روز انه برگزار می شود و تا اتخاذ تصمیم های جدید رویکرد تشدید نظارتی را ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی از افزایش ساعات گشت تعزیراتی خبر داد و گفت: گشت های تعزیرات در نوبت صبح و عصر در سطح بازارهای استان حضور دارند.

وی ادامه داد: گزارشات محدودی از افزایش قیمت کرایه آن هم مربوط به مسافرکش های شخصی رسیده که با توجه به اینکه مسافرکشی رانندگان خودروی شخصی بدون دریافت مجوز غیرقانونی است مراجع متولی باید جلوی این کار را بگیرند. از آژانس ها، اتحادیه تاکسی رانی، پایانه ها و موسسات حمل و نقل درون و برون شهری بطور منظم بازدید شده و اقدامات لازم برای جلوگیری از تخلفات احتمالی معمول می شود.

محمدی اظهار کرد: از آغاز طرح تاکنون به شکایات ارسالی خارج از نوبت وبا قید فوریت رسیدگی شده و در این مدت یک واحد صنفی توزیع گاز مایع به علت گرانفروشی پلمپ شده است. نظارت بر میدان میوه و تره بار و محل های عرضه و پخش کالاهای اساسی بطور ویژه در دستور کار گشت های مشترک قرار دارد.

سرپرست تعزیرات حکومتی استان اضافه کرد: سازمان تعزیرات در هر نقطه از فرآیند عرضه کالا و خدمات به مباحث گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، تقلب، قاچاق و ... ورود و با متخلفان برخورد می کند.

وی یادآور شد: متخلفان صنفی در زمانی که شاکی خصوصی دارند ضمن پرداخت جریمه باید خسارت وارده به شاکی را هم بپردازند و در صورت تشکیل پرونده تخلف طبق قانون باید دو تا پنج برابر آنچه که تخلف کرده اند جریمه بپردازند. در شرایط خاص و برگزاری طرح ها بنابر قانون تشدید مجازات ها علیه متخلفین اعمال می شود.

کد خبر 4780416

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی قزوین نظارت و بازرسی بوشهر راهپیمایی هفته بسیج بارش برف قیمت بنزین ایلام اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین شهرکرد قزوین گرگان خطبه های نماز جمعه بسیج تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه