Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرتیپ‌دوم پاسدار محمد ملاشاهی دوشنبه چهارم آذر در این‌باره اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی میرجاوه با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله سنگین موادمخدر به وسیله خودرو به داخل کشور آگاه شدند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان به اجرای کمین‌های هدفمند پرداخته و مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را در کنترل خود در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:مرزداران پس از رویارویی با قاچاقچیان و بی‌توجهی آنان به فرمان ایست، با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح و با واکنش سریع و موضع‌گیری مناسب در درگیری مسلحانه توان رویارویی را از آنان سلب کردند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: قاچاقچیان که توان مقابله با مرزداران را نداشتند پس از ساعتی درگیری مسلحانه سنگین تسلیم و در این عملیات مأموران موفق شدند ضمن دستگیری چهار نفر قاچاقچی و توقیف ۲ دستگاه خودرو، ۲ تن و  ۳۸۷ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۲ تن و ۲۸۷ کیلوگرم تریاک و ۱۰۰ کیلوگرم حشیش و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات را کشف کنند.

وی ضمن تقدیر از فرمانده و کارکنان هنگ مرزی میرجاوه اظهار داشت: مجموعه مرزبانی با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و حمایت‌های بی‌دریغ مرزنشینان در راستای حراست از مرزهای کشور مقتدرانه و برابر قانون با هرگونه تجاوز به حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقابله می‌کنند.

کد خبر 465426 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان اعتیاد - مواد مخدر

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان اعتیاد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۸۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران به شهر زابل سیستان و بلوچستان رسید.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عوامل جیش الظلم در سیستان وبلوچستان
  • کمیسیون عملیات مرزبانی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • «فرزین بلیان» مقتدرانه در برابر اشرار مسلح ایستادگی کرد
  • اتمام رفع تداخلات اراضی در سیستان‌ و بلوچستان
  • کشف 10 کیلوگرم شیشه از قاچاقچیان مواد مخدر در خلخال