Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسولپور معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: چهار راهداری در روستا‌های کیتکه (گردنه جواله ره شان)، کله گاوی (گردنه زمزیران) و آفان در مسیر مهاباد - سردشت و گردنه قره بلاغ (مسیر مهاباد - بوکان) به همراه راهدارخانه مرکزی در مهاباد فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه شهرستان مهاباد دارای یکهزار کیلومتر راه شامل ۲۳۵ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۷۰۰ راه روستایی آسفالت و شوسه است افزود: حدود ۳۵ نفر نیرو با استفاده از ۲۳ دستگاه ماشین آلات راه داری و برف روبی آماده ارائه خدمات در زمان بارش‌ها و راه‌های مسدود هستند.

او افزود: این اداره در این شهرستان با همه ظرفیت و توانایی نیرو‌های خود آماده انجام عملیات برف روبی، نمک پاشی و یخ زدایی در راه‌های ارتباطی است.

رسولپور همچنین به مشکلات و وضعیت ماشین آلات راهداری اشاره و اضافه کرد: یکی از مشکلات این اداره در زمینه ماشین‌آلات راهداری، فرسوده بودن و عمر بالای دستگاه‌ها و ادوات سنگین و نیمه سنگین است که در مواقع بروز حوادث می‌تواند مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کند.

معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد گفت: با نزدیک شدن فصل بارش‌ها شهروندان می‌توانند از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۴۲۲۲۴۵۰۰، ۴۲۲۲۲۳۶۰۰ و ۲-۴۲۲۲۴۵۰۱ آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام / س خ 

آمادگی گروه های راهدارخانه در مواقع بحرانی بارش و برف در مهاباد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت راه ها حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز

بازرس‌کل استان زنجان پیرامون وضعیت آزادراه زنجان - قزوین و زنجان ـ تبریز تذکر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ابوالفضل خمسه در جلسه بررسی وضعیت کمی و کیفی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان که با حضور مدیرکل جدید، معاونین و مدیران دستگاه مذکور در محل بازرسی کل استان زنجان تشکیل شد آخرین وضعیت دستگاه از لحاظ تجهیزات و امکانات، احداث راه‌های روستایی، حفظ و نگهداری راه‌ها، نحوه انعقاد قرارداد‌ها و اجرای پروژه‌ها، مصرف اعتبارات، نظارت بر ناوگان حمل و نقل مسافری و کالا، کمیت و کیفیت نیروی انسانی دستگاه و... را مورد بررسی قرار داد.

وی با تبیین آسیب‌ها و چالش‌های اداره‌کل راهداری استان گفت: مهمترین انتظار از اداره‌کل مذکور پیگیری در تعیین تکلیف قرارداد آزادراه زنجان – تبریز، هم زمان با اصلاح روکش آسفالت آزادراه‌های زنجان – قزوین و زنجان تبریز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی مشترک پلیس راه، هلال احمر، اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اورژانس شهرستان تکاب برای مقابله با حوادث غیر مترقبه
  • امواج بارشی آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد
  • تذکر بازرسی به وضعیت آزادراه زنجان ـ قزوین و زنجان ـ تبریز
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • ‌فارس از امروز بارانی می‌شود/ تگرگ و صاعقه در راه است
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد