Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۸۳ سارق خودرو طی هشت‌ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: کشف خودروهای سرقتی ۱۲۸ درصد رشد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سرهنگ عبدالله حسنی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان بابیان اینکه کشف خودروهای سرقتی طی هشت‌ماهه گذشته امسال به نسبت مدت مشابه سال قبل در استان ۱۲۸ درصد رشد داشته است، ابراز داشت: این اقدام در راستای طرح مبارزه با سارقان حرفه‌ای صورت گرفته است که نشان می‌دهد کارآگاهان با تحقیقات محسوس و نامحسوس خود کاملاً استان را رصد می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در راستای اجرای طرح مبارزه با سارقان حرفه‌ای ۸۳ سارق در استان سمنان دستگیر شدند، افزود: خودروهای مسروقه با شناسایی پلاک و مالکان خودرو به مالباختگان تحویل داده‌شده است.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی هشت‌ماهه نخست امسال ۲۵۷ دستگاه خودروی سرقتی کشف‌شده است، ابراز داشت: از شهروندان انتظار می‌رود خودروی خود را حتماً در پارکینگ پارک کنند و در صورت نبود آن حتماً مکان‌های امن را در نظر بگیرند.

حسنی بابیان اینکه بیشترین عامل سرقت از اعتیاد ناشی می‌شود، اضافه کرد: استفاده از قفل فرمان، پارک کردن در مکان روشن و تحت نظارت دوربین‌های ادارات و قفل مناسب از مواردی است که سرقت خودرو را کاهش می‌دهد و انتظار می‌رود شهروندان این موارد را رعایت کنند.

 

بیشتر بخوانید: دستگیری باند سارقان قطعات خودرو در سمنان 40 فقره سرقت در کارنامه سیاه سارقان معتاد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان اعتیاد خودرو رشد سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

ثبت‌نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود