Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج فرهنگیان به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد که متن آن به این شرح است:درآستانه چهل سالگی تشکیل شجره طیبه بسیج، یادوخاطره معمارکبیرانقلاب را گرامی داشته و به روح پرفتوح آن عزیزسفرکرده و شهدای انقلاب ، هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت کشور و مخصوصا ۹۲ هزار شهید بسیجی و ۵ هزار فرهنگی شهید درود و صلوات می فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی اجمالی به چهل سال مجاهدت خستگی ناپذیر دلاورمردان بسیج در عرصه های مختلف، عمق دیدگاه راهبردی و حکیمانه امام راحل (ره) را روشن می نماید و کارکرد و برکات بسیج اکنون بر هیچ کس پوشیده نیست و دوست و دشمن بر نقش این نهاد انقلابی چه در داخل کشور به عنوان حامی نظام و مردم و چه در خارج به عنوان یک الگوی موفق و اسوه برای مظلومان و ستم دیدگان جهت ایستادگی دربرابر نظام های ظلم و جور و ستم اذعان دارند .

بسیج با تاسی به نص صریح " اشداءعلی الکفار و رحماء بینهم " در برابر فتنه ی دشمنان و آشوب آشوب گران چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در حوادث اخیر به مثابه سدی محکم ایستاده و مدافع راست قامت انقلاب در برابر هرنوع تعدی و فتنه گری است . و ازسوی دیگر درابعاد و عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، خدماتی و ... هماره تلاش براین دارد که نقش یاری گر و تسهیل کننده برای هم وطنان و ایران سربلند را ایفا نماید و بسیج و بسیجیان مفتخرند که همیشه مورد تایید وعنایت امام راحل (ره ) و مقام معظم رهبری قرار داشته اند .

سازمان بسیج فرهنگیان کشور فرارسیدن چهل سالگی تشکیل بسیج مستضعفین را به آحاد مردم شریف ایران تبریک عرض نموده و ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بلند امام راحل (ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری ، آمادگی خود را درجهت ورود جهادگونه به عرصه های مختلف نظام در گام دوم انقلاب و نیز کمک به تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اعلام نموده و رجاء واثق دارد این انقلاب شکوهمند تحت زعامت رهبرفرزانه اش تا وصل به حکومت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) محکم و استوار راه خود را به سرانجام خواهد رساند .»

کد خبر 4780528 آزاده سهرابی

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سازمان بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش هفته بسیج شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش بارش برف قوه قضاییه بنزین شهر تهران آلودگی هوا اغتشاشات ایران آتش نشانی محسن هاشمی سیدابراهیم رئیسی کمیته امداد امام خمینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: در هفته هلال احمر با همراهی و مشارکت خیران، پزشکان داوطلب و دهیاری روستای کوهستانی بسک بخش مرکزی شهرستان تالش طرح کاروان سلامت ومعیشت ویزیت وداروی رایگان را برای اهالی روستای بسک روستا‌های اطراف اجرا شد.
علی احمدی با اشاره به اینکه در این طرح پزشکان ۲۲۶ خانوار را رایگان معاینه کردند افزود: ۱۰ بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.
وی گفت: ارزش دارو‌های رایگان و بسته‌های معیشتی جمعا ۲۰ میلیون تومان برآورد شد که با کمک خیران و پزشکان در این طرح جمع آوری شد.
رئیس جمعیت هلال احمر تالش با اشاره به اینکه پزشکان و خیران در طرح نیابت با خانواده پیروز شیخی پور جانباز جنگ تحمیلی دیدار کردند افزود: مربیان آموزشی هم به ۵۰نفر از اهالی این روستا امدادرسانی و کمک‌های اولیه را آموزش دادند.
دراین طرح ۴ پزشک عمومی و متخصص، ۲ پرستار و ۵ خیر و ۲۰ نفر از اعضای داوطلب و کارمند حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • روز شمار هفته بسیج سازندگی کشور
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر