Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پی‌ای، تیلر سوئیفت در مراسم سالانه جوایز موسیقی آمریکا شش جایزه به دست آورد، از جمله دو جایزه هنرمند سال و هنرمند دهه. هر چند اهدای جایزه هنرمند دهه پیش از برگزاری مراسم اعلام شده بود اما سوئیفت ۲۹ ساله برای بردن مهم‌ترین و بزرگ‌ترین جایزه امسال ستاره‌هایی چون درک، آریانا گرانده، هالزی و پست مالون را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رکورد بیشترین تعداد جایزه از جوایز موسیقی آمریکا AMA پیش از این با ۲۴ جایزه در دست مایکل جکسن بود و سوئیفت با ۲۳ جایزه پس از او قرار داشت اما پس از مراسم شامگاه یکشنبه در مایکروسافت تیه‌تر لس‌آنجلس، این رکورد به خواننده جوان آمریکایی رسید. او پس از دریافت جایزه هنرمند سال و در حالی که آشکارا احساسی شده بود گفت: «۱۲ ماه گذشته برخی از بهترین لحظه‌ها و سخت‌ترین اتفاق‌های زندگی بر من گذشت.»

سوئیفت در ماه‌های اخیر درگیر یک دعوای حقوقی بسیار سنگین با مدیر برنامه‌های خود شده بود و هفته گذشته او را متهم کرد که اجازه نمی‌دهد برخی از بهترین آهنگ‌هایش را در برنامه‌ها و مراسم بخواند. خواننده ۲۹ ساله در صفحه اینستاگرام خطاب به ۱۲۲ میلیون هواداراش نوشت: «بگذارید اسکوتر براون این کار او برای شما چه معنایی دارد.»

کد خبر 465454 برچسب‌ها موسیقی‌‌ جهانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، منچستر یونایتد در هفته سی و ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس شکستی سنگین و عجیب را متحمل شد. شیاطین سرخ در دیدار برابر کریستال پالاس با ۴ گل شکست خوردند.

بیشتر بخوانید: ۱۱ گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا

در تاریخ باشگاه منچستر یونایتد تنها ۷ بار این تیم با اختلاف ۴ گل شکست خورده است که ۳ بار آن در دوران اریک تن هاخ هلندی بوده است تا به خوبی ثابت شود که این مرد هلندی گزینه خوبی برای هدایت شیاطین سرخ نیست.

شکست ۷ بر صفر برابر لیورپول، ۴ بر صفر برابر برنتفورد و ۴ بر صفر برابر کریستال پالاس در دوران تن هاخ رقم خورده است و جالب اینکه این سرمربی هلندی باوجود این نتایج عجیب و کابوس وار همچنان خود را گزینه ای مناسب برای هدایت یونایتدها می داند.

منچستر یونایتد در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس عملکرد ناامید کننده ای داشته و با ۵۴ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد و شانسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ندارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229724 برچسب‌ها منچستریونایتد

دیگر خبرها

  • گیجگاه از کره‌ای‌ها جایزه گرفت
  • یونایتد با تن‌هاخ یک رکورد ناامید کننده جدید ثبت کرد
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • یک جایزه و یک نامزدی برای «لوتریا» در آمریکا و بلژیک
  • ویکتور ومبانیاما، بهترین تازه وارد سال با تمام آرا!
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید