Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش پایگاه خبری امتداد، عضو هیات مدیره بعد از بازدید از شعب مذکور ، با حضور در شعبه ممتاز جهانشهر با مسئولان ، همکاران و تنی چند از مشتریان دیدار و گفتگو کرد . وی در این دیدارضمن دادن اطمینان خاطر به مشتریان اظهار داشت: قطعا بانک ملی ایران پاسخگوی اعتماد مردم خواهد بود و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و همه سعی ما بر این است که بدون وقفه و در سایر شعب در سطح استان ، خدمات بانکی را به نحو مطلوب ارائه نماییم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در ادامه ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های همکاران ، از آنها خواست که با شکیبایی و حسن برخورد پذیرای مشتریان بوده و در جهت استفاده از خدمات نوین و الکترونیکی به مشتریان تلاش کنند تا مشتریان بدون ضرورت حضور در شعبه ، خدمات خود را در کمترین زمان و به نحو مطلوب دریافت نمایند .

همچنین عضو هیات مدیره بانک در ادامه سفر خود به استان البرز، در نشست هم اندیشی اداره امور شعب این استان که با شرکت مسئولان، کارشناسان و تعدادی از همکاران اداره امور شعب استان برگزار گردید ،حضور یافت. 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران

مسئول گروه جهادی گفت: در این اردوی جهادی ۶۰ پزشک، دندانپزشک و مشاورین از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری به مردم بخش لاران خدمات دهی کردند.

بیشتر بخوانید

برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم شهرستان لردگان همزمان با دهه فجر

وی افزود: در این اردو خدمات پزشکی در زمینه اطفال، داخلی، پوست، چشم، اعصاب و روان، دندانپزشکی و مشاوره‌های فرزندآوری قبل از ازدواج ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۲۸ هزار مسکن مهر بدون آورده متقاضیان
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • پس لرزه ادعای نماینده تندرو مجلس درباره روابط جنسی در ترکیه /روابط با کشور همسایه به مشکل می خورد؟
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • تلاش بی وقفه نیروهای هلال احمر در نجات خودروها از سیلاب تسوج