Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسیرهای چهارگانه راهپیمایی حامیان ولایت در میدان های فردوسی، حر، آزادی و خیابان کارگر به سمت میدان انقلاب اسلامی شاهد حضور شهروندان تهرانی است که آمده اند تا حمایت قاطع خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و خشم و انزجار خود از اقدامات آشوبگران در آسیب رساندن به اموال عمومی را فریاد بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تهرانی ها در هوای سرد پاییزی با خانواده های خود در مسیر قرار گرفته اند و پیر و جوان و زن و مرد تلاش دارند تا ضمن محکوم کردن اغتشاشات، خواسته های خود را به گوش مسئولان برسانند.
 راهپیمایان دست نوشته ها و پلاکارهایی را در حمایت از رهبر معظم انقلاب اسلامی در دست دارند و به طور گروهی تلاش دارند تا خود را به خیل عظیم مردم در میدان انقلاب برسانند.
در برنامه امروز قرار است، سردار «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع حامیان ولایت سخنرانی کند.
 

برچسب‌ها تجمع بنزين اعتراض راهپیمایی پروندهٔ خبری حضور مردم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجمع بنزين اعتراض راهپیمایی تجمع بنزين اعتراض راهپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۸۹۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام رضا نوری عصر پنج‌شنبه در مراسم نکوداشت مرحوم آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز امام جمعه فقید بجنورد که در حرم مطهر امامزاده سیدعباس ابن موسی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: آیت‌الله مهمان‌نواز مسجد امامی بجنورد را در قبل از انقلاب به پایگاه انقلاب تبدیل کرد و بعد از انقلاب در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی بسیار اثرگذار بود.

وی در ادامه افزود: این عالم ربانی علاوه بر اثرگذاری معنوی در خراسان شمالی در پیگیری استقرار بسیاری از زیرساخت‌های اساسی نقش‌آفرین بود.

امام جمعه بجنورد گفت: آتش کشیدن منزل این مبارز خستگی‌ناپذیر انقلاب در کوران مبارزات انقلابی نشان دهنده عمق کینه حکومت طاغوت از وی بود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: آیت الله مهمان‌نواز ساده زیست، با تقوا، بصیر و ولایتمدار بود.

کد خبر 6088705

دیگر خبرها

  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • سردار فدوی: صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می‌شدند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت