Web Analytics Made Easy - Statcounter

دست بسته والورده در قلب خط دفاع.

طرفداری - این احتمال وجود دارد که کلمنت لنگلت، مدافع بارسلونا بازی حساس مقابل بروسیا دورتموند را از دست بدهد.

به گزارش موندو دپورتیوو، بارسا چهارشنبه شب میزبان دورتموند است. در این بازی هم درست مثل بازی با لگانس، والورده با مشکل کمبود مدافع رو به رو خواهد بود. اگر در جریان پیروزی 1-2 بارسلونا مقابل لگانس، جوردی آلبا، نلسون سمدو و کلمنت لنگلت به دلیل مصدومیت غایب بودند و سرجی روبرتو محروم، در بازی با تیم فاوره هم کاتالان‌ها آلبا، سمدو و پیکه را در اختیار نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این سه غایب قطعی باید غیبت احتمالی لنگلت را هم اضافه کرد. مدافع فرانسوی با مصدومیتی جزئی از اردوی تیم ملی فرانسه برگشت و به همین خاطر دیدار مقابل لگانس را از دست داد. در حالی که فقط دو روز تا بازی با دورتموند باقی است، هنوز مشخص نیست لنگلت به این بازی می‌رسد یا خیر. به عبارت دیگر در حال حاضر والورده فقط دو مدافع میانی در اختیار دارد؛ اومتیتی و تودیبو. البته باید توجه داشت که والورده در بازی با لگانس، آرائوخو را به تودیبو ترجیح داد و بعید نیست این اتفاق در بازی با دورتموند هم تکرار شود. پیشتر گفته شد که باشگاه این مدافع اروگوئه‌ای را به تودیبو ترجیح می‌دهد.

در عین حال انتظار می رود فیرپو دفاع چپ تیم در این بازی باشد و احتمالا سرجی روبرتو دفاع راست.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز جمعه هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا برگزار می شود.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران ترکیب زیر را برای شروع این دیدار انتخاب کرده است:

باقر محمدی، محمد حسین درخشانی، مهدی کریمی، سالار آقاپور،بهروز

کد خبر 6089243 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها
  • ترکیب تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس لیگ را از دست داد
  • آرائوخو دلگیر است: به خاطر یک اشتباه نفروشیدم!‏
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم