Web Analytics Made Easy - Statcounter

تماشاگران تیم والیبال شهداب یزد به دلیل رفتار ناشایست تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی و اعلام رأی از سوی این کمیته، از حضور در بازی خانگی محروم شدند. ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، براساس گزارش ناظران دیدار تیم‌های شهداب یزد و فولاد سپاهان اصفهان از هفته هشتم لیگ برتر والیبال مردان که به میزبانی یزد برگزار شد، تیم شهداب یزد به دلیل رفتار ناشایست تماشاگرانش تا تشکیل جلسه کمیته انضباطی و اعلام رأی از سوی این کمیته، از حضور تماشاگران خود در بازی خانگی محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این دیدار هفته نهم تیم شهداب یزد برابر تیم‌ شهروند اراک، بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

سهیل کمال‌آبادی بازیکن تیم فولاد سپاهان اصفهان نیز که در این دیدار از داور کارت قرمز دریافت کرده بود، برای ادای توضیحات پیرامون اتفاقات رخ داده به کمیته انضباطی فدراسیون والیبال احضار شد.

لیگ برتر والیبال| هفتمین پیروزی متوالی شهرداری ورامین/ پیکان از سد سایپا گذشت

جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال جهت رسیدگی به اتفاقات این دیدار، روز دوشنبه 11 آذر با حضور مدیرعامل باشگاه شهداب و بازیکن تیم فولاد سپاهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی

آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی به حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان داد.   آذر منصوری دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی و رئیس جبهه اصلاحات ایران، با انتشار ئوئیتی در شبکه ایکس در مورد حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر حضور تماشاگران زن در بازی رفت و برگشت پرسپولیس و سپاهان و ممنوعیت حضور هواداران مرد در این بازی ها نوشت:   تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نمونه ای از تنبیه آزارگر به جای قربانی است که قابل تعمیم در حوزه های دیگر نیز هست.  راهی که سال هاست بسیاری از جوامع برای رفع تبعیض در حوزه زنان در پیش گرفته اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر

دیگر خبرها

  • حکم تاریخی کمیته انضباطی فدراسیون: تنبیه آزارگر به جای قربانی
  • عکس‌| واکنش عباس عبدی به رای کمیته انضباطی برای تماشاگران زن
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • رای تاریخی کمیته انضباطی درباره تماشاگران پرسپولیس و سپاهان
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • حامدی فر و بازیکن ذوب آهن به کمیته انضباطی احضار شدند