Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز مردم یزد به تبعیت از مردم سراسر کشور با حضور پرشور خود نشان دادند که گرچه به گران شدن بنزین اعتراض دارند اما اقدامات شرورانه اخلال‌گران امنیت را به شدت محکوم می‌کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امروز مردم یزد به تبعیت از مردم سراسر کشور با حضور پرشور خود نشان دادند گرچه به گران‌شدن بنزین اعتراض دارند اما اقدامات شرورانه اخلال‌گران امنیت را به شدت محکوم می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان یزد:

توطئه‌های دشمن با هدایت‌های رهبری خنثی شده است/ ضرورت تلاش بیشتر مسئولان برای حل مشکلات معیشتی مردم

به گزارش یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی پیش از ظهرامروز در راهپیمایی حامیان اقتدار وامنیت در یزد با بیان اینکه سه اصل مهم که انقلاب شامل دین‌محوری، رهبری و مردم است، گفت: حضرت امام خمینی(ره) از ابتدای حرکت انقلاب این سه اصل را در کشور پایه‌گذاری کردند و احیای مرام امام حسین(ع) و پاسخ به هل من ناصر آن حضرت را بر اساس این سه اصل در انقلاب ایجاد کردند.

وی دین مداری، خدامحوری و اتکا به خدا را از جمله اساسی‌ترین پیام‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: این شرف، عزت و آنچه که امروز ما در کشور داریم، به وسیله رهبری‌های داهیانه امام خمینی(ره) و بصیرت‌ زایی در مردم و پس از آن حضرت، هدایت‌های مقام معظم رهبری در طول 30 سال گذشته بوده است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد تصریح کرد: دشمن هر روز در حال توطئه علیه ماست و متأسفانه عده‌ای ناآگاه و یا معاند حرف دشمن را گوش کرده و با برنامه‌های آنها همراه می‌شوند و در برخی عرصه‌ها شاهد آشوب‌هایی هستیم که به جان و مال مردم خسارت وارد می‌کنند اما مطمئنا مردم به هیچ عنوان در صف اغتشاشگران قرار نمی‌گیرند.

آیت‌الله ناصری افزود: مبادا مسئولان در حل مشکلات معیشت مردم سستی بکنند و خود را به دعواهای سیاسی و حزبی مشغول کرده و مردم را فراموش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: مقام معظم رهبری همه دشمنان را به معنای واقعی کلمه از ضربه زدن به انقلاب ناامید کردند و در طول 30 سال گذشته کشور را از تمام فتنه‌ها و توطئه‌های مختلفی که علیه انقلاب  وجود داشت به سلامت عبور دادند.

آیت‌الله ناصری با تاکید بر اینکه مردم هم باید همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشند گفت: وحدت موضوعی است که امروز نیاز جامعه ماست و باید همه ما در راستای تقویت وحدت در جامعه تلاش کنیم اما برخی افراد به اصطلاح روشنفکر در جامعه مدام به بیان دروغ‌های دشمن و این افراد و برخی اساتید دانشگاه به جای اینکه جوانان را در راستای تقویت انقلاب هدایت کنند به تفرقه افکنی مشغول هستند.

امام جمعه یزد افزود: دشمن اگر قرار بود به فکر مردم کشوری باشد، به فکر مردم عربستان سعودی، لیبی و تونس بودند که حاکمانشان همه توان خود را برای همراهی با این مستکبران  گذاشتند ولی نه تنها به آنها کمک نکردند بلکه در هنگامی که دیگر سودی برای آنها در کشورشان وجود نداشت، انواع فتنه‌ها را به آنها تحمیل کردند.

آیت‌الله ناصری عنوان کرد: دشمن در طول سال‌های گذشته هر اقدامی که توانست علیه ملت ایران انجام داد و امروز در محاصره کشورهای مختلف مستکبر جهان قرار داریم و فشارهای اقتصادی بسیاری به این کشور وارد می‌آید که مردم هم از این موضوع دچار سختی‌های زیادی شده‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید در راستای رفع این مشکلات تلاش بیشتری داشته باشند ادامه داد: با این وجود همه ما باید بدانیم که اگر تلاش کنیم می‌توانیم در تمام عرصه‌ها روی پای خود بایستیم و خود را به گونه‌ای تقویت کنیم که هیچ زمانی فشار دشمنان نتواند بر روی ما تاثیر بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد وی با تاکید بر اینکه استکبار هیچ زمانی برای ملت ایران دلسوزی نکرده و نمی‌کند تصریح کرد: در دوران طاغوت این کشور به صورت کامل در دست آمریکا و انگلیس بود، پس چرا آن زمانی که تمام منابع ایران را به راحتی به تاراج می‌بردند مردم ایران در فقر و سختی بودند؛ امروز هم هرچه که از دلسوزی برای مردم می گوید دروغ‌هایی است که امید دارد شاید از طریق آن بتواند دوباره به منابع عظیم این ملت دست پیدا کند.

آیت‌الله ناصری با بیان اینکه امروز مسئولان باید در راستای حفظ و تقویت سه اصل انقلاب تلاش کنند، گفت: دین مداری یکی از این اصول است که مردم باید زمینه تقویت هرچه بیشتر آن را هم فراهم کنند، موضوع بسیار مهم دیگری نیز که همه ما باید به آن توجه داشته باشیم، بحث پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه است، همیشه باید تابع محض ولایت باشیم چرا که در طول سال‌های گذشته در برابر حجم عمده فتنه‌ها و توطئه‌ها، تنها با تصمیمات و هدایت‌های رهبری انقلاب به پیروزی رسیدیم.

وی از مردم و مسئولان خواست که در کنار همدیگر باشند و در دینداری یکدیگر کمک حال هم باشند و زمینه رشد و تقویت اقتصادی، دینی، فرهنگی کشور را فراهم کنند و از دعواهای حزبی و سیاسی به کلی پرهیز کنند.

امام جمعه یزد عنوان کرد: اگر ما چند سال دیگر سختی‌ها را تحمیل کنیم، به سطحی از خودکفایی علمی، اقتصادی می‌رسیم که هیچ کشوری در جهان نتواند کوچکترین خسارتی به ما وارد کند و از قوه قضائیه هم درخواست داریم که با جدیت هرچه بیشتر مسیری که در راستای مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی را دنبال کند و ریشه فساد در اقتصاد کشور را بخشکاند.

 

 

انتهای پیام/

 

ببینید:

معجزه حضور از تبریز تا شهرکرد؛ مردم، منادی آرامش در کشور/ مطالبه ملت ایران ربطی به بیگانگان ندارد+ فیلم و تصاویر

تداوم موج خشم مردم از اغتشاش‌های سازمان‌یافته/ همدان، ایلام، اراک، گیلان، گرگان، اردبیل و خرم‌آباد هم به پاخاستند+فیلم و تصاویر

خروش اعتراض مردم سراسر کشور به اغتشاشات/ مردم فارس، البرز، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، زاهدان، هرمزگان، کرمان و قم هم به پاخاستند+فیلم و تصاویر

خروش مردم مشهدالرضا علیه آشوب‌گران/ آیت‌الله علم‌الهدی: بسیج مردمی، دشمن را در همه فتنه‌ها مستأصل کرده است

اعتراض به گرانی، نه به اغتشاش/ مردم سمنان، ارومیه، قزوین، اهواز، سنندج، بجنورد و بوشهر امروز به خیابان‌ها آمدند+فیلم و تصاویر

اعتراض به گرانی، نه به اغتشاش/ مردم مازندران و کرمانشاه نیز به پا خاستند+تصاویر و فیلم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه یکشنبه در اولین نشست تخصصی تاریخ مقاومت خلیج فارس در افق رسانه اظهار داشت: خلیج فارس در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری و در کنار سرزمین و مردم ایران نقطه عطف و مشترک همه مردم و مذاهب است حتی نقطه مشترک ایرانیان و فارسی زبانان است.

استاندار بوشهر افزود: آبراه‌های بین المللی در سه قرن اخیر محور توسعه قدرت بودند و هر کسی در دنیا تلاش کرده که قدرتی داشته باشد سعی کرده در دریاها حضور داشته باشد.

وی بیان داشت: مقرراتی که بر آب‌ها و دریا و اقیانوس‌ها حاکم است این اجازه می‌دهد که یک شناور از آسیا به آبراه‌های آمریکا و بلعکس بروند و امروز می‌بینیم شناورهای ما این تردد را دارند.

محمدی‌زاده بیان داشت: مردم بوشهر در ۳۰۰ سال گذشته که ابرقدرت‌ها سعی کردند در جزایر ما حضور پیدا کنند، در سه نقطه تاریخی با آنها جنگیدند، که میر مهنا در ۲۵۰ سال پیش در جزیره خارگ با هلندی‌ها و پرتغالی‌ها جنگید و آنها را بیرون راند و این عملیات آغاز فروپاشی آنها شد.

استاندار بوشهر بیان داشت: عملیات بعدی بوشهری‌ها علیه استعمارگران متعلق به ۱۰۹ سال پیش است، وقتی انگلیسی‌ها به بوشهر آمدند این مردم و علمای بوشهر و رزمندگان و مجاهدان بوشهری به فرماندهی رئیسعلی دلواری بودند که مقابل آنها مقابله کردند.

وی ادامه داد: با اینکه انگلیسی‌ها تجهیزات زیادی داشتند اما مردم بوشهر با دست خالی با آنها جنگیدند و خون بر شمشیر پیروز شد. محمدی‌زاده ابراز داشت: رئیسعلی با رهبری روحانیت جنگید و موفق شد انگلیسی‌ها را شکست دهد.

استاندار بوشهر ابراز داشت: عملیات بعدی در دفاع مقدس با پشتیبانی پایگاه شهید یاسینی صورت گرفت و با آمریکا که برای پشتیبانی از رژیم بعثی عراق و صدام آمده بود، در خلیج فارس با رشادت شهید نادر مهدوی و دیگر رزمندگان ضربه‌های کاری بزرگی به آنها وارد شد.

وی افزود: امروز به همت انقلاب اسلامی و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقاومت در دریای سرخ تا مدیترانه شکل گرفته است و با هدایت و حمایت‌های رهبری این حلقه‌ها به هم پیوسته شده است و یک پیوستگی جغرافیایی توسط محور مقامت برای حمایت از مظلومیت منطقه شکل گرفته است.

استاندار بوشهر گفت: امروز انقلاب اسلامی، آمریکا و دیگر دشمنان را مستهلک کرده است.

کد خبر 6091517

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق، مصداق بارز اقتدار ایران است
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • دستگیری ۲۵ داوطلب کنکور | تحویل متقلبان به پلیس امنیت
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ سالم ترین کنکور را برگزار کردیم
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است