Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان، گفت: فیبرنوری یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ی اینترنت با کیفیت و پرسرعت است که مشکلات موجود در سر راه سایر فناوری‌ها را ندارد.

آزاد حکمت در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به پروژه های فنی برای توسعه و راه اندازی زیر ساخت های شبکه کابل فیبرنوری در سطح استان گفت: با انجام دقیق و به موقع اقدامات لازم، شاخص تحقق برنامه های FTTHدر استان، رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام برنامه های انجام شده در راستای توسعه و ارتقاء زیرساخت های شبکه فیبرنوری اظهار کرد:

طراحی و اجرای شبکه کابل در نقاط فاقد شبکه، تقویت کافوها و اجرای آبونه در نقاط مورد نیاز، ظرفیت سازی در شهرک ها و مجتمع های تازه تاسیس، تبدیل کافوهای مسی به نوری و ... از جمله اقداماتی است که از ابتدای سال جاری تا کنون در سطح استان اجرا شده است.

وی، افزود: با تلاش همکاران این مجموعه، ظرفیت سازی سرویس FTTH به بیش از 30 هزار شماره رسیده است که در حال حاضر یک هزار و 817 مشترک از این سرویس استفاده می کنند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه تعداد دایری های جدید ثبت شده در سال 98 آماری بیش از 820 مورد را نشان می دهد خاطرنشان کرد: این مهم بیانگر استقبال، شناخت و آگاهی از مزایای سرویس FTTH، توسط شهروندان استان می باشد.

وی مزایای سرویسFTTH  را یادآورشد و گفت: فیبر نوری در دنیای امروز به یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین راه‌های ارتباط ثابت به اینترنت و شبکه‌های محلی تبدیل شده است که امکان استفاده از این سرویس برای مشترکین استان در کلاس جهانی فراهم شده است.

حکمت با اشاره به اینکه فیبرنوری یکی از پایدارترین راه‌های ارائه‌ی اینترنت با کیفیت و پرسرعت است که مشکلات موجود در سر راه سایر فناوری‌ها را ندارد اضافه کرد: با سرمایه گذاری های کلان عملیات و پروژه های فنی به منظور فراهم کردن زیرساخت های بهره گیری از این سرویس در کمترین زمان ممکن در سطح استان انجام شد، که این امر موجب شده رتبه اول کشور به منطقه اختصاص یابد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه کابلکشی های جدید تلفن ثابت بر بستر فیبر نوری انجام می شود خاطرنشان کرد: متقاضیان جدید تلفن ثابت با ثبت درخواست خود می توانند از مزایا و خدمات سرویس مذکور بهره بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فيبرنوري استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی توضیحاتی در خصوص اختلال اینترنت مناطق مرکزی تهران از سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد:

سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به برخی اخبار نادرست در خصوص وجود اختلال و افت شدید سرعت اینترنت طی روز جاری در مناطق مرکزی تهران عنوان کرد که اختلال و کاهش سرعتی در این مناطق نداریم.

وی افزود: بر اساس رصد لحظه‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کیفیت شبکه ارتباطی کشور تاکنون هیچ گونه افت سرعتی در شبکه ارتباطی مناطق مرکزی تهران مشاهده نشده است.

کد خبر 6091427 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • استفاده از فیبر نوری قدمی برای افزایش سرعت اینترنت