Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار رمضان زیراهی فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و اظهار داشت: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، کشور را از هرگونه ترفند و توطئه دشمنان مصون نگه می‌دارد.

او با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۱۲۱ شهید استان بوشهر گفت: در این راستا یادواره شهدا در بخش‌ها، شهر‌ها و روستا‌ها در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به ماموریت این نیرو در اجرای طرح‌های مختلف خاطر نشان کرد: نیروی دریایی سپاه علاوه بر صیانت و حفاظت از امنیت خلیج فارس، در طرح‌های مختلف از جمله مقابله با صیادان متخلف و اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی مشارکت می‌کند.

سردار زیراهی از تشکیل بسیج دریایی در نیروی دریایی سپاه خبر داد و بیان کرد:در راستای برخورد با متخلفان در صید غیرمجاز ترال در آب‌های خلیج فارس بسیج دریایی تشکیل شده است.

او با اشاره به توقیف ۳ شناور صیادی متخلف خاطر نشان کرد: در ۲۰ روز گذشته منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران در راستای تشکیل بسیج دریایی، ۳ شناور متخلف که اقدام به صید مخرب و غیرمجاز ترال در خلیج فارس می‌کردند توقیف و تحویل مقامات ذی‌ربط شد.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به مشارکت این نیرو در طرح‌های محرومیت‌زدایی خاطرنشان کرد: ساخت ۳۲۳ مسکن روستایی و مددجویی توسط منطقه دوم نیروی دریایی اجرایی شد که بخشی از آن‌ها تحویل مددجویان و بخشی هم تا پایان امسال تحویل می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه صید ترال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است

دریافت 57 MB

عباس پوریانی در حاشیه بازدید از اراضی تصرف شده ساحلی در نوشهر با اظهار این که صیانت از عرصه‌های ملی و ساحلی وظیفه دستگاه‌های متولی است، افزود: برخی افراد بدون آن که سازه و مستحدثاتی در این عرصه‌ها داشته باشند، اقدام به تصرف می‌کنند در حالی متولیان امر نباید اجازه چنین کاری را دارد.

وی به متخلفان و متصرفان اراضی ملی و ساحلی هشدار کرد که برخورد دستگاه قضائی با آنان جدی و قاطع خواهد بود و همچنین کسانی که قصد تعرض به اراضی را دارند از قصد خود عدول کنند زیرا برخورد جدی با آنان به عمل خواهد آمد.

وی ساخت وساز در اراضی ملی را از دیگر مشکلات در استان مازندران بیان کرد و گفت: علی رغم آن که حکم تخریب و تخلیه برای این سازه‌ها صادر شده است ولی تاکنون برای اجرای حکم اقدام نشده است درحالی که عدم اجرای حکم سبب می‌شود که دیگر متخلفان متجری شوند و

کد خبر 6088281

دیگر خبرها

  • علم چگونه معمای «مثلث برمودا» را حل کرد؟
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • توقیف ۵۲ دستگاه حفاری غیرمجاز در لرستان
  • واکنش انصارالله یمن به خروج ناو هواپیمابر آمریکا از دریای سرخ
  • عقب نشینی ناوهواپیمابر و یک ناوشکن آمریکایی از دریای سرخ
  • معطل‌ماندن مردم خارگ در اسکله‌های دریایی قابل قبول نیست
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • وزش باد شمال شرقی در خلیج فارس و دریای عمان از امشب
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است