Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت،  سردار حمید هداوند در تشریح اقدامات پلیس پایتخت در اجتماع بزرگ مردم تهران در اعتراض به هنجارشکنی جمعی از اراذل و اوباش در حوادث اخیر با اشاره به اینکه مردم همیشه در صحنه و هوشیار ایران اسلامی در پی بیانات گهر بار مقام معظم رهبری صف خود را از اشرار و هنجار شکنان جدا کردند تا بار دیگر نقشه شوم دشمنان نقش بر آب شود، گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه تر اجتماع بزرگ مردم حزب اللهی تهران در اعتراض به هنجار شکنی های اشرار، پلیس پایتخت در حوزه انتظامی و ترافیکی حضور صددرصدی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروز از ساعت ۱۲ ظهر از میدان فردوسی تا چهار راه نواب (شرق به غرب) و از بلوار کارگر شمالی تا میدان حر(شمال به جنوب) تا پایان مراسم محدودیت های ترافیکی اعمال خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: برای تامین نظم، امنیت و آرامش مردم در برگزاری هر چه با شکوه تر و بهتر این اجتماع میلیونی همه یگان های انتظامی، امنیتی و ترافیکی در آمادگی صد در صدی خواهند بود.

برچسب‌ها پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس تهران بزرگ پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه کندوان از یک‌طرفه شدن این محور از بالای طویر مرزن آباد به سمت تهران و کرج خبر داد.

سرگرد محمد احمدی امروز_شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه هم‌اکنون تردد در محور کندوان سنگین و پرحجم است، اظهار کرد: براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از سوی فراجا و پلیس راه مازندران در این محور دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: هم‌اکنون با توجه به تردد روان از منطقه طویر کندوان به سمت تهران و کرج یک‌طرفه شده است.

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: این اعمال محدودیت ترافیکی تا کاهش حجم بار ترافیکی و با توجه به بازگشت مسافران ادامه دارد.

وی گفت: به تمام رانندگان و مسافران توصیه می‌شود تا به نکات ایمنی چون فاصله طولی، توجه کافی به جلو و جوانب رعایت کنند تا سفری بی‌خطری را بگذرانند.

کد خبر 750541

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند