Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@03:58:42 GMT

برخی کالاها در کرمانشاه 5 درصد ارزان می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۹۰۴۳۲

برخی کالاها در کرمانشاه 5 درصد ارزان می‌شود

ایسنا/کرمانشاه رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از کاهش پنج درصدی قیمت برخی کالاها در بازار نسبت به قبل از افزایش قیمت بنزین خبر داد و گفت: با افرادی که به بهانه افزایش قیمت بنزین گرانفروشی کنند، تعارف نداریم.

رامین پهلوانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از بعد از افزایش قیمت بنزین هیچگونه التهابی در بازار کرمانشاه نداریم، افزود: همه کالاها به وفور در بازار وجود دارد و در هیچ زمینه‌ای کمبود نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فقط مقداری برنج پاکستانی در بازار کم است که با برنامه‌ریزی که برای واردات آن انجام شده این کمبود نیز به زودی مرتفع می‌شود.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه اجازه سوءاستفاده به هیچ کس به بهانه  افزایش قیمت بنزین نمی‌دهیم، یادآور شد: در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

پهلوانی از تعامل با اتحادیه‌های صنفی به منظور مدیریت بازار هم خبر داد و عنوان کرد: مقرر شده اتحادیه‌ها کاهش پنج درصدی قیمت‌ها را نسبت به قبل از افزایش قیمت بنزین اعمال کنند و این کار برای برخی کالاها مانند مرغ، گوشت قرمز، وسایل ساختمانی و الکتریکی، بلور و چینی و ... انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست داریم برخی فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای نیز همکاری بیشتری با مردم داشته باشند و تا حدودی از سود قانونی خود بکاهند.

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به اینکه این موج سخت نیز مقطعی است و گذر می‌کند، اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم عده‌ای فضای بازار را ملتهب کنند و هر گرانی را به بنزین نسبت دهند.

پهلوانی از انعقاد تفاهم نامه با بسیج اصناف کرمانشاه به منظور تشدید نظارت بر بازار هم خبر داد و گفت: بزودی 120 نفر از نیروهای بسیج اصناف در کنار بازرسین اتاق اصناف بر بازار نظارت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین گراني استانی اقتصادی كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۹۰۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • بنزین در امارات گران می‌شود
  • بحران گرانی در اسرائیل؛ بنزین 2 دلار شد، مواد غذایی 20 درصد گران شد
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • بنزین برای پنجمین بار در اسرائیل گران شد
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد
  • قیمت درهم امارات امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول